ریالی از بابت تأمین زمین از متقاضیان دریافت نمی‌کنیم

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مقرر شده از بابت تأمین زمین به شکل ۹۹ ساله ریالی منابع نقدی از متقاضیان دریافت نشود.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان و سایر شهرها نیز ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده و از بابت تأمین زمین به شکل ۹۹ ساله ریالی منابع نقدی از متقاضیان دریافت نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت این واحدها و همچنین ۱۸۰ واحدی که در ماه‌های گذشته تحویل مردم دادیم کوچک‌ترین نقص و کوتاهی را شاهد نبودیم و ما براساس آئین نامه ۲۸۰۰ و رعایت مباحث ۱۹ واحدهای کیفی و مناسب را تحویل متقاضیان دادیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: به تناسب واریزی متقاضیان عملیات ساخت مسکن در این طرح سرعت می‌گیرد و از لحاظ فضا و شرایط ساخت و کیفیت آن واحدهای احداثی در قالب طرح نهضت ملی متفاوت از مسکن مهر خواهد بود.

حیدری به نگرانی متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی از بابت اقساط تسهیلات پرداختی اشاره کرد و افزود: این امر از حدود اختیارات ما خارج است اما تمام مسئولان امر تلاش می‌کنند تا کمترین فشار از بابت آورده و بازپرداخت تسهیلات اعطا شده برای متقاضیان تحمیل شود.

وی از متقاضیان نهضت ملی مسکن استان و شهر اردبیل که به تازگی پیامک واریز وجه را دریافت کرده اند خواست؛ با پرداخت آورده اولیه به ساخت این واحدها در سریع‌ترین زمان کمک کنند تا ما بتوانیم به موقع آنها را تحویل متقاضیان دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: ۵۰۵ هکتار از این زمین‌ها تاکنون تحویل شده و مراحل طراحی و آماده سازی زمین برای ساخت مسکن انجام می‌شود که با حضور وزیر راه و شهرسازی در هفته‌های گذشته کلنگ زنی این پروژه را نیز شاهد بودیم.

حیدری اظهار کرد: عملیات ساخت بعد از آماده سازی زمین و تکمیل مراحل تملک اراضی انجام می‌شود تا در فازهای مختلف واحدهای احداثی تحویل متقاضیان شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ