نمایش خیابانی «نقل سه شهید» در شلمچه اجرا شد

اقتصاد ایران: شلمچه- نمایش خیابانی «نقل سه شهید» در قالب پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور پس از اجرا یادمان‌های فتح‌المبین و اروند آبادان در یادمان شلمچه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانیِ راهیان نور که از ۲۰ اسفند در یادمان فتح‌المبین شروع به کار کرد با اجراهای هنرمندان برتر و منتخب همچنان در یادمان‌ها ادامه دارد.

نمایش خیابانی «نقل سه شهید» به نویسندگی و کارگردانی حیدر رضای کاری از هنرمندان استان ایلام و کاری از گروه تئاتر انجمن هنرهای نمایشی دهلران این استان است که پس از اجرای درخشان در یادمان‌های فتح‌المبین و اروند آبادان در محیط موزه جنگ خرمشهر اجرا کرد و طبق برنامه‌ریزی به یادمان شلمچه اعزام شد و اجرای موفقی را پشت سر گذاشت.

اجرای روایی این نمایش در موزه جنگ خرمشهر در حضور کاروان‌های استان‌های قم، البرز و کاشان بازتاب گسترده‌ای در میان مخاطبان داشت.

حیدر رضایی در این نمایش ایفای نقش می‌کند.

گروه‌های منتخب حضور در پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی رهیان نور از استان‌های اصفهان، همدان، آذربایجان غربی، لرستان، تهران، فارس، ایلام، کردستان و خوزستان هستند که تاکنون اغلب گروه‌های نمایشی در مناطق عملیاتی به اجرای برنامه پرداختند و با استقبال عموم تماشاگران و کاروان‌های راهیان نور روبه‌رو شدند

در پنجمین دوره این همایش ۱۴ گروه نمایشی در یادمان‌های هویزه، دهلاویه، فتح‌المبین، شلمچه، یادمان اروند، نهر خین و موزه‌ی دفاع مقدس خرمشهر آثارِ نمایشی خود را اجرا خواهند کرد.

پنجمین همایش ملی «تئاتر خیابانیِ راهیان نور» به‌عنوان رویداد هنری و محوری راهیان نور با دبیریِ مصطفی بوعذار برگزار می‌شود.

این همایش با حمایت و مشارکت ستاد مرکزی راهیان نور، معاونت امور هنری وزارت ارشاد، اداره کل هنرهای نمایشی، ستاد کنگره ملی شهدای خوزستان، استانداری خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی کشور، سپاه حضرت ولیعصر (عج) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ