داستان‌های «دنیا خانه من است» برای کودکان 6 تا 11 سال منتشر شد

اقتصاد ایران: مجموعه داستان‌های «دنیا خانه من است» از سری کتاب‌های «پرنده آبی » ویژه گروه سنی «ب» و «ج» توسط انتشارات علمی و فرهنگی چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، این یک واقعیت غیر قابل انکار است که هر گوشه از این دنیا رنگ و لعاب و زیبایی خاص خودش را دارد. اما خیلی وقت‌ها نیاز نیست برای دیدن این همه زیبایی کفش آهنی به پا کرد و کیلومترها و حتی فرسنگ‌ها راه پیمود. کافی است با چشمانی باز و گوش‌هایی شنوا قصه‌هایی را دید و شنید.

اتفاقی که مجموعه قصه‌های جذاب و خواندنی «دنیا خانه من است» برای مخاطبان کودک و خردسالش رقم زده است با حکایت سرگذشت «سلطان نیل» نوشته «شیرین الانصاری»، ترجمه «رحمت الله قائمی» و تصویرگری و بازنویسی «افسانه صانعی» رخ داده است. این داستان ملل مصر با فاصله اندکی از انتشار به چاپ دوم رسید و اکنون با قیمت ۳۵ هزار تومان روی پیشخوان فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی قرار گرفته است.

داستان «سولماز و سوگل» به قلم «گلچین الپوگه» و ترجمه «ابراهیم عادل محرابی» ارمغان کشور ترکیه است که سعی کرده با تصویرگری «فاطمه خسرویان» چهره سرزمین دیگری از دنیا را برای کودکان به تصویر بکشد. این کتاب با قیمت ۴۵ هزار تومان سال گذشته چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

«دختر کوچولو و خوشبختی» نوشته «بئاتریس مسینی» نویسنده ایتالیایی با ترجمه «ناهید خدایاری» و تصویرگری «عسل حاذقی» به همراه «داستان جو» اثری از «جنی رابسون» با ترجمه «رحمت‌الله قائمی و تصویرگری «حمیده خسرویان» به عنوان ره‌آورد ادبیات آفریقای جنوبی از دیگر داستان‌های این مجموعه است که با ۱۸ قصه متنوع و جذاب تلاش دارد کودکان و نوجوانان اهل کتاب را با اهالی چهارگوشه دنیا آشنا کند.

مجموعه داستان‌های دنیا خانه من است از سری کتاب‌های «پرنده آبی » ویژه گروه سنی «ب» و «ج» توسط انتشارات علمی و فرهنگی چاپ و منتشر شده است. این مجموعه کتاب را می‌توانید از سایت انتشارات علمی و فرهنگی و همچنین فروشگاه‌های زیرمجموعه این نشر تهیه کنید.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ