رویکردهای آموزشی در راستای تربیت انقلابی دانش آموزان باشد

اقتصاد ایران: اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رویکردها و نگرش های آموزشی و تربیتی باید در راستای تربیت انقلابی و دینی دانش آموزان ابتدایی بوده و منجر به رشد و بالندگی تمام ساحتی آنها شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری صبح سه شنبه در نشست تخصصی معاونان و کارشناسان آموزشی نواحی و مناطق ۱۹ گانه اردبیل اظهار کرد: جهاد تبیین به ویژه در حوزه آموزش و پرورش ابتدایی بسیار ضروری است و باید زمینه آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب به زبان هنری و کودکانه فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان مدارس ابتدایی سرمایه عظیم و گرانبهایی هستند که باید روی آنها سرمایه گذاری کرده و آنان را برای ورود به جامعه با معیارهای اسلامی و انقلابی آماده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رویکردها و نگرش‌های آموزشی رویکردها و نگرش‌های آموزشی و تربیتی باید در راستای تربیت انقلابی و دینی دانش آموزان ابتدایی بوده و منجر به رشد و بالندگی تمام ساحتی آنها شود.

صفری با تاکید بر اجرای دقیق طرح‌ها و برنامه‌های حوزه ابتدایی طبق دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های ارسالی از سوی وزارت آموزش وپرورش بیان کرد: نواحی و مناطق در اجرای طرح‌های حوزه ابتدایی اهتمام ویژه ای داشته باشند چرا که طرح‌های وزارتی همسو با اهداف آموزشی و تربیتی حوزه ابتدایی تدوین شده و اجرای صحیح آن سبب ارتقای سطح علمی و تربیتی دانش آموزان خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش بسط و گسترش راهبردهای آموزشی در محیط کلاسی را بسیار مهم دانست و افزود: گسترش علوم و توسعه دانش بشری نیاز به آموزش را بیش از پیش کرده و بهترین بستر برای فرهنگ سازی و آموزش صحیح مدارس ابتدایی است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در مدارس ابتدایی آموزش و پرورش را به ثروتی عظیم از جنس نسلی کارآمد و نیروهای ماهر و توانمند خواهد رساند، تصریح کرد: در همین راستا اجرای طرح شهید محمودوند به منظور ارتقای پوشش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی از طریق شناسایی چهره به چهره کودکان بازمانده از تحصیل با ۹۵ درصد تخصیص پیگیری کننده، ۶۷ درصد تأیید منطقه و ۵۶ درصد تأیید استان عملیاتی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ارتقای پوشش تحصیلی دوره ابتدایی استان با جذب ۸۲/۹۸ درصد دانش آموزان دوره ابتدایی را یادآور شد و بیان کرد: توسعه عدالت آموزشی در قالب نهضت نصیب آموزشی در مناطقی استان شامل نیر و اصلاندوز با تجهیز ۱۱ مدرسه کم برخوردار اصلاندوز و ۷ مدرسه منطقه نیر از برنامه‌های آموزش و پرورش استان اردبیل در حوزه آموزش ابتدایی است.

صفری از ارتقای کیفیت آموزشگاهی با برنامه اجرای برنامه تدبیر در ۵۴۰ مدرسه مستقل استان به منظور عمل به ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و اظهار کرد: راهکار ۵-۵ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با اجرای برنامه ویژه مدرسه در قالب طرح «بوم» در ۱۰۰ درصد مدارس دوره دوم ابتدایی و ۲۵ درصد مدارس دوره اول ابتدایی و ۱۵ درصد مدارس غیر دولتی استان اردبیل اجرا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ