شهرستان دیر در انقلاب نقش بی نظیری داشته است

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: شهرستان دیر در پیدایش انقلاب اسلامی و همراهی با امام راحل (ره) کانون توجه تمام مردم استان بوده و نقش بی نظیری داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز عصر دوشنبه در مراسم شعر انقلاب در دبیرستان دخترانه رضوان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: شهرستان دیر در پیدایش انقلاب اسلامی یکی از شهرستان‌های تأثیر گذار و پیشرو بوده است و سند ادعای ما در این رابطه حدود سه ماه قبل از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ است که دو شهید، شهیده سمنبر عالی پور و شهید حیدری با ۱۲ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه، شهرستان دیر با این ویژگی‌های ممتاز در سطح کشور مطرح شد گفت: این شهرستان در پیدایش انقلاب اسلامی و همراهی با امام راحل (ره) کانون توجه تمام مردم استان شد.

باربرز یادآور شد: روز گذشته در فرمانداری شهرستان دیر از این جانبازان شهرستان تجلیل شد.

شهرستان دیر در انقلاب نقش بی نظیری داشته است

وی بیان داشت: اعلامیه‌هایی که از امام راحل (ره) از فرانسه به قم می‌رسید به شهرستان دیر می‌آمد و از دیر در سطح استان پخش می‌شد که شهرستان دیر در پیدایش انقلاب اسلامی نقش بی نظیری داشته است.

باربرز افزود: بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی بخش عمده‌ای از فرماندهان جنگ از شهرستان دیر بودند و بعد از آن در هر برهه نیاز به حضور بوده است مردم شهرستان دیر از جمله آبدان با مشارکت بسیار بالا به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ دادند و حضور پیدا کردند.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به انتخابات در سطح استان عنوان داشت: بالاترین مشارکت در سطح شهرستان مربوط به بخش آبدان است.

یونس باربرز در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه افزود: در حوزه دینی نقش آبدان بی نظیر بوده است و بخش آبدان خواستگاه مفاخر بزرگ، شاعران، اندیشمندان و بزرگانی است که نه تنها آوازه آنها در سطح استان بلکه در سطح کشور مطرح است و آوازه شاعران نام آوران بخش در سراسر کشور به وضوح دیده می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر بیان داشت: دانش آموزان میراث دار دانشمندان مفاخر و بزرگان هستند و با درس خواندن آنها تأثیر عمیقی در آینده آبدان رقم خواهد خورد.

شهرستان دیر در انقلاب نقش بی نظیری داشته است

بخشدار آبدان نیز در جمع نوآموزان و اولیا مهد کودک پرنیان و دانش آموزان دبستان شهید مطهری آبدان گفت: پیرو ولایت فقیه باشید و در خط شهدا و خط نورانی امام راحل (ره) حرکت کنیم.

ابراهیم درویشی یادآور شد: در این ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار خوبی شکل گرفته است.

وی بیان کرد: در بخش آبدان پروژه‌های قابل توجهی در حال افتتاح شدن است و این به برکت خون پاک شهدا و به برکت رهنمودهای معمار انقلاب اسلامی است.

شهرستان دیر در انقلاب نقش بی نظیری داشته است

درویشی تصریح کرد: ما باید قدردان این ارزش‌ها باشیم و در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان دیر به همراه بخشدار و مسئولان بخش ضمن دیدار با مدیران و معلمان مدارس ابتدایی سمیه و شهید مطهری و همچنین دبیرستان دخترانه رضوان و حضرت خدیجه (س) از نزدیک در جریان مشکلات مدارس قرار گرفت و علاوه از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان دبستان شهید مطهری. سمیه و همچنین دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه (س) بازدید کرد و از دانش آموزان قرآن آمو شهید مطهری که در مسابقات قرآن شهرستان حائز مقام شدند تجلیل نمود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ