استقلال می‌تواند قهرمان شود/ مربی ایرانی برای تیم ملی بهتر است

اقتصاد ایران: سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه دیدار سختی برابر استقلال تهران خواهد داشت گفت: آبی ها در این فصل هم می توانند به قهرمانی دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران گفت: قبل از هر چیز مصیبت زلزله خوی را به مردم عزیز تسلیت گفته و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات آنها برطرف شود.

وی افزود: خوشحالم که بعد از مدتها به کمپ مرحوم ناصر حجازی برگشتم و آرزو می‌کنم شرایط این کمپ بهتر از گذشته شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد دیدار فردای تیمش برابر استقلال تهران گفت: می دانم بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت. این تیم فصل گذشته قهرمان شده و تلاش می‌کنیم مقابل استقلال بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: آبی پوشان تا اینجای کار هم عملکرد خوبی داشتند. فردا باید تمرکز لازم را برای دیدار برابر استقلال داشته باشیم. یک لحظه غفلت کار را برای ما سخت خواهد کرد. استقلال بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند در لحظه‌ها نتیجه را تغییر دهند. در این مدت کوتاه که به نفت آمده‌ام با بازیکنانم صحبت کردیم، تمرین کردیم، نکات مهم را به آنها گوشزد کردم تا بازی قابل قبولی انجام دهیم.

عنایتی تاکید کرد: با شرایطی که تیم ما دارد مهم است که بتوانیم امتیاز کسب کنیم تا در پایان فصل شرایط ماندن را داشته باشیم. می دانم که این کار سخت است و مسئولین استانی هم باید کمک کنند تا مشکلات ما خصوصاً دغدغه مالی برطرف شود تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانید نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر نگه دارید؟ افزود: سوال شما خیلی، خیلی سخت است. من بارها گفته‌ام دوست دارم در مربیگری ریسک کنم. دوستان من به من گفتند چرا این سمت را قبول کردید. کار سختی در پیش خواهید داشت اما به این بازیکنان اعتماد و اعتقاد دارم و به دنبال این هستیم تا در ادامه لیگ کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانی دارم که می‌توانیم موفق باشیم. البته شرایط خیلی سخت است اما می‌شود کار بزرگی انجام داد.

عنایتی در پاسخ به این سوال که قبلاً گفته بودید اگر مسئولان باشگاه به وعده‌های خود عمل نکنند به کار ادامه نمی‌دهید و تعارف هم ندارید آیا پول یا پاداشی به حساب شما واریز شده است؟ تصریح کرد: صحبت‌هایمان را با مدیران انجام داده‌ایم. الان نمی‌خواهم به این مسئله ورود کنم. اجازه بدهید بازی تمام شود و سپس در مورد آن صحبت کنیم اما همه می‌دانند که چه اتفاقاتی در باشگاه نفت رخ داده است. نمی‌توانم بگویم این باشگاه مشکل مالی ندارد اما مدیران قول داده‌اند تا پایان هفته مشکلات برطرف شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در وضعیت کنونی تیم ملی مربی داخلی می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد یا مربی خارجی گفت: در این شرایط مربی ایرانی بهتر است. او می‌تواند به تیم ملی کمک کند. هم به لحاظ شناختی که از بازیکنان دارد و هم به لحاظ روحی و روانی می‌تواند در کنار بازیکنان بوده و مشکلشان را برطرف کند.

عنایتی در خصوص حضور دوباره اش در ورزشگاه آزادی آن هم مقابل استقلال گفت: فضای ورزشگاه برای من یادآور خاطرات خوب است. خاطرات خوب را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که چه اتفاقات بزرگی را رقم زدیم. مطمئناً فردا هم یک روز خاطره انگیز برای من خواهد بود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد صحبت‌های آجرلو مبنی بر اینکه عنایتی یکی از گزینه‌های سرمربی استقلال بوده افزود: به اندازه کافی در این خصوص صحبت کرده‌ام. اجازه بدهید این موضوع را فراموش کنیم. استقلال سرمربی بزرگ و خوبی دارد و می‌تواند موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با آمدن شما به نفت جو تیم آرام شده است گفت: شرایط تیم خوب بود. وقتی به نفت مسجد سلیمان رفتم فکر می‌کردم جو آنها ملتهب است اما مردم این شهر خونگرم هستند و از من استقبال خوبی کردند. این تیم تنها دلخوشی مردم این شهر است. بنابراین باید تلاش کنیم تا این تیم موفق باشد.

عنایتی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی اش در جدال با استقلال چیست گفت: در خصوص پیش بینی صحبتی ندارم. باید تمام توانمان را به کار بگیریم تا از نقاط ضعف و قوت استقلال استفاده کنیم. نقاط قوت شان را مهار و از ضعفشان استفاده کنیم. همه بازیکنان در استقلال تاثیرگذار و بین المللی هستند. ما هم در دو هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. تغییر سیستم داده‌ایم که جواب داده و امیدوارم بازی خوبی را برابر استقلال انجام داده و با دست پر به مسجد سلیمان بازگردیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ