استاندار سیستان و بلوچستان:

مدیران برای خدمت به مردم محدود به یک اتاق نباشند

اقتصاد ایران: گلشن-استاندار سیستان وبلوچستان گفت: مهمترین مسئولیت مدیران خدمت به مردم است و در این راستا نباید خود را به اتاق کارشان محدود کنند و منتظر مراجعه مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،محمد کرمی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گلشن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام مبارک دهه فجر افزود: نتیجه گزارشاتی که توسط مدیران در جلسات مختلف ارائه می‌شود، باید در کف میدان و به صورت عملی قابل لمس باشد.

وی ادامه داد: کار و تلاش عین عبادت است بنابراین هنگامی که با تمام توان در راه خدمت به مردم کار کردیم، خداوند به آن برکت می‌دهد.

وی اذعان کرد: مردم باید پای کار بیایند چرا که هر جا به موفقیتی رسیدیم به دلیل حضور حداکثری همین مردم است.

کرمی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از مهاجرت، روستاها باید جذابیت داشته باشند براین اساس باید روستاها را تقویت کنیم چرا که تأمین و امنیت غذایی اهمیت به سزایی دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان داریم که باید با یک برنامه‌ریزی درست و مدون بهسازی شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر افزایش سهمیه آرد در کل استان اظهار کرد: در اعطای امتیاز نانوایی نباید انحصاری عمل کنیم چرا که باید تعداد نانوایی‌ها آن‌قدر زیاد شوند که وارد فضای رقابتی و افزایش کیفیت نان شوند.

وی تصریح کرد: سهمیه آردی که به نانوایی‌ها تعلق می‌گیرد، خرید و فروش آن غیرمجاز است و در این زمینه دستگاه‌های نظارتی باید رسیدگی کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: همدلی و همبستگی ارزش و اهمیت فراوانی دارد پس همه دستگاه‌ها دست به دست هم دهید چراکه وقتی به یکدیگر کمک کردید شهر به راحتی آباد می‌شود.

وی تصریح کرد: اختلاف برای هر مجموعه‌ای به مثابه سم مهلک و کشنده است و باعث کندی پیشرفت و عدم توسعه می‌شود و این امر اصلاً با آموزه‌های دینی همخوانی ندارد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: طرح جهاد آبرسانی برای یک هزار و ۷۵۰ روستای استان در حال اجراست اما همچنان دو هزار روستای دیگر نیازمند آبرسانی هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ