شیوه جدید سرقت؛ مراقب خانه و خودروی خود باشید

اقتصاد ایران: سارقان با یک روش ساده اما حرفه ای و از قبل طراحی شده، به راحتی خانه و یا منازل افراد مختلف دستبرد می زنند و در سریع ترین زمان ممکن کار خود را به اتمام می رساندند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید برایتان جالب باشد بدانید در این چند وقت اخیر شگرد جدید از دزدی کشف شد. آنها با این روش صدها خانه و منزل را سرقت کردند. این سارقان با یک روش ساده اما حرفه‌ای و از قبل طراحی شده، به راحتی خانه و یا منازل افراد مختلف دستبرد می‌زنند و در سریع‌ترین زمان ممکن کار خود را به اتمام می‌رساندند.

نحوه سرقت

شیوه جدید سرقت؛ مراقب خانه و خودروی خود باشید

برای اینکه بتوانند این کار را انجام بدهند ابتدا سوژه مورد نظر خود را نهایتاً دو روز زیر نظر می‌گرفتند تا اطلاعات کامل را به دست بیاورند. سپس با یک صحنه سازی که شیوه ابتکاری خودشان است کلید شخص را ربوده به گونه‌ای که او احساس می‌کند کلید خود را فراموش کرده است.

اشتباهی که نباید انجام بدی

شیوه جدید سرقت؛ مراقب خانه و خودروی خود باشید

یکی از اشتباهاتی که خیلی از افراد انجام می‌دهند این است که زمانی که احساس می‌کنند کلید خود را فراموش و یا گم کرده اند به سرعت محل را ترک کرده و به دنبال کلید ساز می‌گردند. این زمان یک فرست طلایی برای افراد سود جو است که خودرو و یا منزل شما را به سرقت ببرند. توصیه ما به شما این است که از کلید سازی سیار استفاده کنید.

راه حل

شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که کلید خانه یا ماشین خود را فراموش کرده باشید، در این مواقع به هیچ عنوان صحنه را ترک نکنید زیرا ممکن است برنامه ریزی قبلی بوده و برای شما مشکل ساز شود؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که حتماً از کلید ساز سیار استفاده کنید. با استفاده از کلید سازی سیار شاه کلید هم در زمان صرفه جویی کرده اید و هم نگران این شیوه جدید سرقت نخواهید بود.

امروزه با پیشرقت تکنولوژی می‌توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت نزدیک ترین کلیدساز را پیدا کرده و با یک تماس در کمترین زمان ممکن کلید ساز در لوکیشن شما حاضر شود.

شاه کلید تهران یکی از بهترین کلیدسازهای انلاین در تهران است و با داشتن نیروهای مختلف در سراسر تهران، هرجا که باشید در کمترین زمان ممکن خودشان را به شما می‌رسانند.

خدمات کلید سازی شاه کلید

خدمات کلید سازی شاه کلید بسیار متنوع بوده و فقط مختص به باز کردن قفل نمی‌شود. در صورت بروز هر نوع مشکل که مربوط به قفل و کلید می‌شود شما می‌توانید از خدمات کلید سازی شبانه روزی شاه کلید استفاده کنید.

برخی از خدمات شاه کلید عبارتند از باز کردن انواع قفل، رگلاژ درب خودرو، ساخت سویچ به صورت سیار، باز کردن درب خودرو، درب ضد سرقت، درب گاوصندق و هر نوع درب و قفل‌های دیگر.

ویژگی شاه کلید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های که هر کلیدساز آنلاین باید داشته باشد خدمات رسانی ۲۴ ساعته است. فرقی نمی‌کند در چه ساعتی از شب با قفل درب منزل خود به مشکل برخوردید. خدمات کلید سازی شبانه روزی شاه کلید ۲۴ ساعته بوده و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. چنانچه در غرب تهران هستید می‌توانید از کلید سازی غرب تهران شاه کلید مشکل خود را در کمتر از نیم ساعت حل کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ