۲۰ فیلم جشنواره بین المللی فجر در ساری اکران می شود

اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ۲۰ فیلم جشنواره بین المللی فجر از ۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه در ساری اکران می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جوادی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران بااشاره به میزبانی مازندران از جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر اظهار داشت: این جشنواره با حضور هنرمندان ۹ استان در قالب ۱۸ گروه با ۲۰۰ هنرمند در ساری برگزار شد که بی نظیر بوده است.

وی با عنوان اینکه هنرمندان کار جهادی انجام دادند، گفت: به رغم تحریم‌ها و تهدیدها شاهد برپایی جشنواره خوبی در استان بودیم که از سوی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اکران همزمان فیلم فجر در استان نیز انجام می‌شود، افزود: این فیلم از فردا سینما سپهر اکران می‌شود و ۲۰ فیلم جشنواره فیلم فجر در استان اکران می‌شود.

جوادی آملی با عنوان اینکه بسیاری از هنرمندان برجسته کشور در جشنواره بین المللی فیلم فجر رقابت می‌کنند، گفت: این جشنواره با فیلم آه سرد در سینما سپهر ساری کلید می‌خورد و بلیط فروشی آن نیز از ساعت ۱۸ امروز انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: فیلم‌هایی نظیر جنگل پرتقال، چرا گریه نمی‌کنی، در آغوش درخت، هفت بهار نارنج، سرهنگ ثریا، یادگار جنوب، شماره ۱۰، هوک، اتاقک گلی، بعد از رفتن، غریب و آه سرد از جمله فیلم‌هایی است که در ساری اکران می‌شود.

جوادی با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه در ساری اکران می‌شود، گفت: اکثر فیلم‌های جشنواره فجر در مازندران اکران می‌شود که در نوع خود کم سابقه است.

وی همچنین از میزبانی پانزدهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در استان خبر داد و گفت: هنرهای تجسمی در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مؤثری دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در این جشنواره آثار ۱۳۰ هنرمند برجسته پذیرش شد که ۱۲ هنرمند با ۶۳ اثر وارد مرحله نهایی شدند و آثارشان به نمایش گذاشته می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ