۱۵۵ خانه هلال در استان بوشهر راه‌اندازی شد

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بوشهر ۱۵۵ خانه هلال در استان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت‌های امدادی در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و امدادگران به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت امدادگران به صورت تخصصی در بخش‌های نجات کوهستان، امداد دریایی، جاده‌ای به‌صورت شبانه‌روزی به جامعه هدف اضافه کرد: در جریان بارندگی‌های اخیر شاهد خدمات‌دهی خوبی از سوی هلال احمر بودیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر در جریان بارندگی‌های اخیر در استان بوشهر، به هزار و ۲۶۰ حادثه دیده امدادرسانی کردند و ۱۲۸ نفر را هم در چادرهای امدادی اسکان دادند.

وی با بیان اینکه اکنون در بخش‌های مختلف امدادگران بر اساس نیاز مناطق استان بوشهر فعال هستند تاکید کرد: ۱۰ پایگاه امداد جاده‌ای، پنج امداد ساحلی و یک امداد کوهستان شبانه‌روز فعالیت می‌کنند.

ایزدپناه بیان کرد: به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی در استان، تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به حالت آماده‌باش در آمده و به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

مشارکت مردم در امدادرسانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: همچنین ۱۲۸ نفر از افراد حادثه‌دیده در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و ۷۰۷ تخته پتو، ۵۴۴ تخته موکت بین حادثه دیدگان توزیع شد.

ایزدپناه گفت: نیروهای امدادی هلال احمر اقلام خوراکی و نیازمندی‌های بهداشتی حادثه دیدگان از جمله قند، چای، کنسرو، بسته‌های بهداشتی و دیگر مایحتاج را تأمین کرده و بین آنان توزیع کردند.

وی از راه‌اندازی ۱۵۵ خانه هلال در استان خبر داد و افزود: با افتتاح خانه‌های هلال در نقاط مختلف استان بوشهر ضمن آموزش به جامعه هدف زمینه مشارکت مردم در امدادرسانی در زمان وقوع حادثه از جمله سیل، زلزله و دیگر حوادث فراهم شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ