شمسایی : در تورنمت تایلند نسبت به گذشته حداقل ۶ تغییر بازیکن داریم/ بازیکنان جوان نگران نباشند

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی نسبت به تورنمتهای گذشته حداقل ۵ یا ۶ بازیکن در تایلند دارد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و حضور در تورنمت تایلند اظهار داشت: فدراسیون تایلند درخواستی از فدراسیون کشورمان داشته که تیم ملی در تورنمنت شش جانبه تایلند که در اسفند برگزار می‌شود، شرکت کند. 

وی گفت: در جلسه‌ای که با احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال و کریمی، سرپرست تیم ملی داشتیم؛ قرار بود که تیم ملی با ۱۴ بازیکنان در این تورنمت شرکت کند. با توجه به جوانگرایی که در تیم ملی شده کادر فنی درخواست داشت در صورت امکان با ۱۶ بازیکن در این تورنمت حضور داشته باشد که مورد موافقت فدراسیون و کمیته فوتسال قرار گرفت. 

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه گفت: تیم ملی نسبت به تورنمنت‌های گذشته قطعا ۵ یا ۶ تغییر بازیکن دارد و کادر فنی در نظر دارد بازیکنان آماده جوان را به تورنمت تایلند دعوت کند و آنها را در شرایط بازی محک جدی بزند. 

شمسایی در مورد برگزاری اردوی تیم ملی اظهار داشت: ما به احترام باشگاه‌ها اردویی برگزار نکردیم و گذاشتیم تا تکلیف قهرمان لیگ برترمشخص شود تا باشگاهی متضرر نشود. طبق اعلام قبلی قرار بود ششم اسفند اردوی تیم ملی برگزار شود که این اردو با اعزام تیمی به تورنمت تایلند مصادف شده و قطعا ما نمی توانیم اردویی داشته باشیم. 

وی گفت: من به بازیکنان تیم ملی پیشنهاد می‌کنم از زمانی که لیگ در تاریخ ۲۷ بهمن تعطیل می شود، تا روز اردو یا اعزام به تایلند خود را از شرایط مسابقه دور نکنند و تا جای ممکن خود را آماده نگه دارند. همانطور که قبلا گفتم بازیکنانی به تیم ملی دعوت می‌شوند که آماده باشند. در تورنمت تایلند هم همین شرایط وجود دارد حتی اگر با ۵ بازیکن به تورنمت تایلند برویم اما هرکسی که آماده باشد را به تیم ملی و به تورنمنت تایلند اعزام می‌کنیم. 

وی در ادامه افزود: قهرمانی به عنوان مربی دروازبان به تیم ملی اضافه شده است. من از او و داداشی دیگر مربی تیم ملی درخواست داشتم که در چند هفته باقیمانده بازی‌های لیگ را تحت نظر داشته باشند و هر کسی که شرایط حضور در تیم ملی را دارد به اردوی این تیم دعوت کنند.

وی گفت: کادر فنی قطعا بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت می‌کند. شاید چند بازیکن نتوانند در اردو و اعزام تایلند حضور داشتند باشند اما من به بازیکنان جوان می‌گویم ناراحت نباشند به این دلیل که ما بازی با ازبکستان و برزیل یا فیفادی فروردین و...را در پیش داریم و بازیکنانی که نتوانستند در تورنمت تایلند حضور داشته باشند و خود را نشان دهند به اردوی بعدی و یا تورنمنت‌های دیگر، به شرطی که آماده باشند، دعوت می‌شوند.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ