ویژگی­های ظاهری کارت ویزیت معتبر باید چطور باشد؟

اقتصاد ایران: کارت ویزیت یا کارت بازدید یکی از مهم­ترین فاکتورهایی است که در معرفی بیزینس و کسب­و­کار خود به آن نیاز داریم.

- اخبار بازار -

کارت ویزیت یا کارت بازدید یکی از مهم­ترین فاکتورهایی است که در معرفی بیزینس و کسب­و­کار خود به آن نیاز داریم. اما سوال اینجاست که این کارت­ها، باید از چه ویژگی­های ظاهری برخوردار باشند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، بیشترین تاثیر را روی مشتریان و دنبال­کنندگان ما بگذارند؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم تا شما را با کارت­های بازدید و ویژگی­های مهم آن‌ها آشنا کرده و به معرفی و بررسی بیزینس­هایی بپردازیم که در حوزه پوشاک فعالیت می­کنند.

ظاهر کارت­های ویزیت در این کسب­و­کارها از حساسیت بیشتری برخوردار است و می­تواند مثال خوبی برای درک مفاهیم یک کارت بازدید ایده­آل باشد.

کارت ویزیت چیست؟

کارت بازدید یا ویزیت به کارتی می­گویند که امکان تبلیغ و بازاریابی بی­نقصی را برای بیزینس شما فراهم می­کند. به­طوری که مشتریان با دیدن این کارت، می­توانند علاوه بر دسترسی به آدرس فروشگاه و اطلاعات تماس شما، دید بهتری نسبت به نوع کسب و کار، فروشگاه و اجناس موجود در آن داشته باشند.

اما نکته قابل توجه این است که هر کارت ویزیتی مناسب معرفی شما و کسب­و­کار شما نیست. همان­طور که اشاره کردیم، این کارت با ابعاد کوچکی که دارد، می­تواند فقط در چند ثانیه به معرفی بیزینس شما پرداخته و یک بازدیدکننده معمولی را تبدیل به مشتری دائمی کند.

پس نوع طراحی آن باید به نحوی باشد که علاوه بر رعایت استانداردهای گرافیکی و انتقال اطلاعات مناسب، مشتریان را تشویق به بازدید بیزینس شما کند و از خلاقیت کافی برخوردار باشد. هدف این است که طرح و اطلاعات آن بتواند به مدت طولانی در ذهن مخاطب ثبت شده و مردم را تشویق به گذران وقت و صرف پول در فروشگاه شما کند.

چرا فاکتورهای طراحی در کارت بازدید پوشاک از حساسیت بیشتری برخوردار است؟

یکی از پرطرفدارترین بیزینس­های موجود در بازار به خرید و فروش پوشاک مربوط می­شود. اما نکته قابل توجه این است که کارت بازدید مربوط به پوشاک، باید ارتباط مستقیمی با نوع اجناس فروشگاه داشته باشد و ازآنجایی که نمی­توان تمام کالاهای موجود در فروشگاه را داخل یک کارت کوچک گنجاند؛ موضوع حساسیت در طراحی مطرح می­شود.

این موضوع را لحاظ کنید که فرقی نمی­کند صاحب یک فروشگاه لباس مردانه هستید یا قصد راه­اندازی یک فروشگاه کودک را دارید؛ مهم این است که کارت بازدید، باید قادر به معرفی صاحب کسب­و­کار، نوع بیزینس و نوع پوشاک موجود در فروشگاه باشد. به همین دلیل در ادامه با ما همراه بمانید تا شما را با نکات طراحی کارت بازدید فروشگاه­های مردانه؛ کودک و پارچه آشنا کنیم.

کارت بازدید پوشاک مردانه باید چه ویژگی­هایی داشته باشد؟

اگر مسئله مربوط به کارت ویزیت پوشاک می­شود، باید بگوییم که بدون وجود مدل­ها قادر به معرفی لباس­های فروشگاه خود نخواهید بود. به­طوری که بهتر است تا عکس استفاده­شده در کارت بازدید پوشاک مردانه از یک مدل مرد باشد که بر تن او، یکی از لباس­های فروشگاه شما دیده می­شود.

به این ترتیب علاوه بر معرفی کسب­و­کار شما، تن­خور اجناس فروشگاه نیز مشخص­ می­شود و مشتری­ها با دید بازتری نسبت به بازدید از فروشگاه اقدام می­کنند. همچنین فراموش نکنید که مدل پیشنهادی بر تن مدل باید به‌گونه‌ای باشد که اکثر سلیقه­ها را شامل می­شود.

برای مثال استایل­های شیک کژوال از عمومیت بیشتری بین مردهای ایرانی برخوردار هستند. بنابراین توجه داشته باشید که طرح کارت ویزیت پوشاک مردانه، یک شانس تبلیغاتی بزرگ برای فروشگاه شما به حساب می­آید که نباید جزییات مربوط به آن را نادیده بگیرید.

 هر آنچه باید در مورد کارت بازدید کودک بدانید

خلاف فروشگاه­های مردانه که سلیقه خریداران ارتباط مستقیمی با نوع طراحی داشت، کارت ویزیت پوشاک کودک هیچ ارتباطی با سلیقه و خواسته آن‌ها ندارد. بنابراین در انتخاب طراحی کارت بازدید فروشگاه خود این نکته را فراموش نکنید که مشتری­های شما والدین کودکان هستند نه خود آن‌ها! پس به جای دنبال­کردن طراحی­های شاد و رنگی، توجه خود را روی مدل­های کودکی معطوف کنید که سلیقه بیشتر والدین را شامل می­شوند و طراحی لباس کودک به گونه­ای است که عمومیت زیادی بین مردم دارد.  

ویژگی­های ظاهری کارت بازدید پارچه سرا

مهم­ترین نکته­ای که باید در رابطه با کارت ویزیت پارچه سرا به آن دقت کنید این است که مشابه دو مورد قبل، نباید به پارچه­ها هویت خاصی داد. خلاف لباس­های مردانه و بچگانه، پارچه­ها هنوز در قالب یک طرح خاص دوخته نشده­اند و ممکن است برای اهداف خاصی به جز لباس مورد استفاده قرار گیرند.

این نکته را فراموش نکنید که بهترین راه برای نمایش پارچه در کارت ویزیت این است که یا از پرفروش­ترین محصول پارچه­سرای خود استفاده کنید یا به ­کمک مولاژ، اقدام به نشان­دادن نکات برجسته پارچه نمایید.

به این ترتیب علاوه بر نمایش جنس پارچه، می­توانید یک چشم­انداز در ذهن مشتری ایجاد کنید که در صورت دوخته­شدن پارچه­های موجود در این فروشگاه، چه طرحی در اختیار شما قرار می­گیرد.

جمع­بندی

کارت ویزیت یکی از فاکتورهایی که در صورت انتخاب درست آن قادر به معرفی کسب­و­کار و افزایش مشتریان خود خواهید بود.

با توجه به بازار رقابتی که شاهد آن هستیم، تمام کسب­وکارها موظف هستند تا به دنبال یک مزیت رقابتی برای بیزینس خود باشند. به این ترتیب اگر کسی قصد خرید محصول یا پوشاک موردنظر خود را داشته باشد، می­تواند با یک نگاه گذرا به کارت بازدید با کسب­وکار مربوطه آشنا شده و در اسرع وقت اقدام به خرید از آن فروشگاه کند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به رشد بیزینس خود اهمیت می­دهید و هر لحظه به دنبال افزایش مشتریان و فروش خود هستید، پیشنهاد می­کنیم که هر چه سریع­تر پیگیر سفارش کارت ویزیتی باشید که بتواند شما را از سایر رقبا جدا کرده و در مسیر رشد بیشتری قرار دهد. طرح های مختلف کارت ویزیت و بنر برای تمام مشاغل را می توانید در سایت ایران طرح مشاهده کنید و با دانلود طرح مورد علاقه خود یک کارت ویزیت خاص برای کسب کارتان چاپ کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ