دستگاه‌های فرهنگی با هماهنگی هم اقدام به اجرای برنامه کنند

اقتصاد ایران: زاهدان- استاندارسیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی باید با هماهنگی هم اقدام به اجرای برنامه کنند و این موضوع بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی در بازدید از اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان و دیدار با پرسنل این مجموعه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا (ره) و تبریک ایام الله دهه فجر، افزود: در حوزه فرهنگی ما انتظار داریم، در جامعه یک نگاه توحیدی نهادینه شود زیرا زمانی که نگاه حاکم توحیدی باشد، هیچ مسئولی دچار آسیب نشده و همگی برای بدست آوردن رضایت الهی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: شهدا، با امید به آینده و مقاومت مثال زدنی ایستادند و در این راه جان خود را فدا کردند، اگر امروز به این جایگاه رسیدیم، مرهون خون شهدا و رشادت‌های امام‌خمینی (ره) هستیم که از هستی خود گذشتند تا امروز انقلاب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر بگذارد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دوران سختی را پشت سر گذاشت، در دوران جنگ تحمیلی صدام به پشتیبانی ۸۰ کشور دنیا و در سخت‌ترین شرایط تحریمی به ما حمله کرد اما با اتکای به خدا پیروز شدیم.

کرمی تاکید کرد: مسجد سنگر است و براین اساس باید تمام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و غیره را با محوریت مسجد برنامه ریزی و اجرایی کتیم.

وی با اشاره به این‌که در بدو ورود به استان، به سراغ دستگاه‌های اجرایی رفتیم و به نظارت بر عملکرد آنان پرداختیم، ادامه داد: عملکرد مدیران استان هر سه ماه یکبار ارزیابی می‌شود، به گونه‌ای که باید نتیجه آمار و ارقام و گزارشات در کف میدان دیده شود.

کرمی با بیان اینکه باید با یک نگاه توحیدی استان را اداره کنیم، بیان کرد: ما باید به سراغ مردم برویم و مشکلات آنها را از نزدیک ببینیم که این جز وظایف ماست.

وی با تاکید بر کنترل و نظارت در توزیع ارزاق مردم خاطرنشان کرد: با نگاه توحیدی و عمل به وظایف خود پیش بروید، چرا که وقتی خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینیم هیچگاه عملی خلاف قانون انجام نخواهیم داد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات ما ریشه در فرهنگ دارد، تاکید کرد: این استان محروم نیست اما باید برای توسعه این منطقه کار کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: ما محکم تصمیم می‌گیریم و تصمیمات را با دقت اجرا می‌کنیم و وامدار احدی غیر از خداوند نیستیم.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: در حوزه اقتصادی همانطور که جنگ تحمیلی با کمک و مدیریت مردم اداره شد، باید حوزه اقتصادی استان نیز با توجه به ظرفیت‌ها و پتاسنیل های بالای این خطه از کشور، مردمی شود.

شایان ذکر است در این نشست مدیر کل، معاونین و مدیران بخش‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز به ارائه گزارشات و درخواست‌های خود پرداختند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ