کمپین جهانی «زینب؛ خواهر عشق» برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: دومین کمپین جهانی (زینب؛خواهر عشق Zaynab Sister of love) به زبان‌های انگلیسی، عربی، اردو، اسپانیولی، فرانسوی، ترکی استامبولی، آلمانی در اقصی نقاط جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، دومین کمپین جهانی (زینب؛خواهر عشق  Zaynab Sister of love ) به زبان‌های انگلیسی، عربی، اردو، اسپانیولی، فرانسوی، ترکی استامبولی، آلمانی در اقصی نقاط جهان از جمله شهرهای اروپای مرکزی، آمریکای شمالی، آمریکا لاتین، آفریقا، حاشیه خلیج فارس و غرب آسیا همزمان با ایام شهادت بانوی صبر حضرت زینب سلام الله علیها با هدف معرفی این چهره جهان اسلام  برگزار می‌شود.

این کمپین در تلاش است نه فقط در ایام عزاداری سفیر کربلا  بلکه در تمام روزهای سال به فعالیت بپردازد و با روش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی سعی بر معرفی حضرت زینب سلام الله علیها و اشاعه فرهنگ آزادگی در سراسر جهان کند.

در تهران ۳ موکب در میدان نبرد پیروزی، ده ونک و ونک پارک از ساعت ۱۳ الی ۲۱ برپاست.در ۱۴ استان کشور و در شهرهای خرمشهر، اصفهان، خرم آباد، گرگان و آق‌قلا، سمنان، شهرکرد، شیراز،کرج، بیرجند، ملایر، کبودرآهنگ ، شهریار، زنجان، قم و گچساران موکب‌های عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زینب سلام الله علیها راه اندازی می‌شود و قرار است با اقدامات فرهنگی ابعاد گسترده شخصیتی این بانوی بزرگوار جهان اسلام معرفی شود.

۹ موکب در مناطق شیعه‌نشین کشورهای مختلف از جمله اردوگاه آوارگان فوعه و کفریا در منطقه حسیا سوریه، ۵  موکب در مناطق صعب‌العبور افغانستان، کشمیر هندوستان، ضاحیه جنوبی لبنان و نیامی نیجر برگزار می‌شود.

برگزاری موکب فاطمیون و پاسداشت مدافعان حرم حضرت عقیله در محله‌های افغانستانی‌نشین حاشیه شهرها از دیگر برنامه‌های این کمپین جهانی است. در این کمپین فعالان فرهنگی و اجتماعی در مناطق شیعه‌نشین کشورهای غرب آسیا اقدام به توزیع نذری و بسته معیشتی و فرهنگی در میان دوستداران اهل بیت خواهند کرد و در شهرهای کشورهای غرب آسیا، حاشیه خلیج فارس، اروپا، آفریقا، آمریکای شمالی و لاتین با تجمع و نصب نمادهایی توسط عاشقان خاندان نبوت از مقام شامخ اسوه صبر و تقوا حضرت زینب سلام الله علیها یاد خواهد شد.

در فضای مجازی هم دوستداران این بانوی بزرگوار با  ۸ زبان انگلیسی، عربی، اسپانیولی، آلمانی، ترکی استامبولی، فرانسوی، اردو و فارسی هشتگ‌های #Sister_of_ love، #اخت_العشق و #خواهر_عشق مقام حضرت زینب سلام الله علیها را پاس می‌دارند و ضمن ابراز ارادات به مقام شامخ آن حضرت به معرفی ابعاد وجودی دخت بزرگوار امیر مومنان علی علیه السلام می‌پردازند.

کمپین «زینب؛خواهر عشق» در تلاش است، حضرت زینب سلام الله علیه را به عنوان خواهر کسی که نماد عشق‌ورزی در کائنات است، معرفی و جایگاه این بانوی بزرگوار عظمت قیام سیدالشهدا و جایگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برای جهانیان ترسیم کند. در کنار آن معرفی ابعاد وجودی دخت امیرمومنان و حضرت زهرا سلام الله علیها در جایگاه علمی، فقهی  و تبیین ویژگی‌هایی همچون صبر، از خودگذشتگی و تقوا از دیگر اهداف این کمپین است.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ