درخواست امام جمعه کرمانشاه از وزیر کار: به اشتغال جوانان توجه شود

اقتصاد ایران: امام جمعه کرمانشاه از بحث اشتغال، ازدواج و مسکن به‌عنوان سه خواسته به حق جوانان این استان یاد کرد و از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواست، تا به موضوع اشتغال و تولید توجه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز با استقبال محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه برای افتتاح چند طرح ورزشی، بهداشتی-درمانی و صنعتی وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

سید صولت مرتضوی در اولین برنامه سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه با همراهی  محمدطیب صحرایی با آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد.

آیت‌الله علما در این نشست با اشاره به اینکه برای جوانان سه موضوع مهم مسکن، ازدواج و کار را باید در اولویت قرار داد، اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا این سه اولویت به حق و مهم در جامعه برای جوانان مهیا شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه از دیرباز مسیر تردد زائران عتبات عالیات و تجار بوده است افزود: مرز خسروی در استان کرمانشاه سابقه‌ای دیرینه در زمینه صادرات و واردات کالا دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواست تا به موضوع اشتغال و تولید توجه شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه  پیروزی انقلاب اسلامی اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد، اظهار کرد: باید تاریخ شفاهی انقلاب را به نسل جوان منتقل کرد.

مرتضوی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، گفت: این سفر مصوبات خوبی در بخش تولید و اشتغال برای استان به همراه داشت.

پایان پیام/پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ