جهاد تبیین در دستور کار هیئات مذهبی و مساجد قرار گیرد

اقتصاد ایران: یزد- فرماندار بهاباد از هیئات مذهبی این شهرستان خواست تا جهاد تبیین و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تیموری در جلسه هیئت‌های مذهبی و هیئت امناهای مساجد شهرستان بهاباد با اشاره به اینکه دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرصتی برای بیان رویش‌ها و خدمات انجام شده در این سال‌هاست، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی و رویدادهای انقلاب را باید به نسل جدید معرفی و تبیین کنیم.

وی در مورد هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های ایام الله دهه فجر با بیان اینکه محور برنامه‌های امسال دهه فجر جهاد تبیین و مردمی‌سازی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی است، افزود: در این راستا باید همه تلاش کنیم که برنامه‌های امسال باشکوه هر چه بیشتری برگزار شود.

تیموری بیان کرد: برگزاری این جشن‌ها امسال باید متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه تبیین شود.

وی، دهه فجر را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور دانست و عنوان: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار بهاباد با تاکید بر اینکه جهاد تبیین از این نظر مهم است که دشمن در حال شبهه‌افکنی و فضاسازی برای تخریب جامعه است و اگر جهاد تبیین شکل نگیرد باید به شکل دیگری با دشمن مبارزه کنیم اضافه کرد: فرصت ارزشمند مبارزه با دشمن در قالب جهاد تبیین را باید غنیمت بدانیم و از این فرصت استفاده کنیم.

گفتنی است؛ جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد با حضور فرماندار و رؤسای هیئات مذهبی و هیئات امنای مساجد شهرستان بهاباد و مسئول شورای هماهنگی و دبیر ستاد دهه فجر بهاباد شهرستان برگزار شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ