رد داستان سرایی دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا علیه روسیه در توییتر

اقتصاد ایران: مقامات ارشد شرکت توییتر گفته‌اند که پروژه تخریب روسیه در این ساز و کار و اتهام زنی بدون سند و مدرک مقام‌های اطلاعاتی آمریکا شکست خورده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جدیدترین یافته‌ها در شرکت  توییتر در آمریکا نشان می‌دهد که مقامات ارشد این شرکت از ادعاهای نادرست عملیات نفوذ روسیه در این شبکه اجتماعی شوکه شده‌اند.

به نوشته وبگاه «بریت بارت» این پروژه ضد روس  توسط «کلینت واتس» مقام سابق ضد جاسوسی در پلیس فدرال آمریکا و «جان پودستا» رئیس سابق ستاد انتخاباتی «هیلاری کلینتون» و «بیل کریستول» نو محافظه‌کار هدایت شده و هدف آن مقابله با عملیات نفوذ روسیه در توییتر بودبر اساس این گزارش، کارمندان ارشد توییتر اینک از نادرستی پروژه موسوم به «هاملیتون ۶۸» که توسط  گروه «اتحاد برای تامین دموکراسی» تامین مالی می‌شود  شوکه شده و دریافتند که چیزی جز برچسب دروغین نفوذ روسیه صورت نگرفته است.

«یوئل راث» مسئول بخش امنیت و اعتماد توییتر گفت که این پروژه به دروغ دسته‌ای از حساب‌های قانونی  توییتری  را به ربات‌های روسی متهم می‌کند. راث گفت: «افراد باید بدانند که به‌طور یک‌جانبه و بدون هیچ مدرکی یا توسلی به آنها برچسب روس‌ زده شده است.»

 به نوشته این منبع خبری، اینک کارکنان ارشد توییتر نتیجه گرفتند که این حساب‌ها نه روس و نه ربات بلکه حساب‌های قانونی کابران عمدتا انگلیسی و آمریکایی هستند.  

گروه دو حزبی «اتحاد برای تامین دموکراسی» در ژوئیه ۲۰۱۷ با هدف مقابله با تلاش‌های روسیه برای تضعیف نهادهای دموکراتیک در ایالات متحده و اروپا تشکیل شد.این سازمان توسط مقامات ارشد سابق اطلاعاتی و وزارت امور خارجه ایالات متحده ریاست و اداره می شود.

مونژه گفت: «من همچنین از اینکه هامیلتون ۶۸ را به صورت عمومی فراخوانی نکردم بسیار ناامید شده‌ام، اما می‌دانم که باید بازی طولانی‌تری را در اینجا انجام دهیم.

توییتر پیشتر صدها حساب مرتبط با کابران روس  و ایرانی را با بهانه‌های ساختگی حذف کرد. با شروع جنگ روسیه و اکراین نیز این شرکت با هدف تخریب موفقیت نظامی روسیه دسترسی به حساب‌های دولتی روسیه را نیز محدود کرد.

پایان پیام/.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ