انجام امور قضائی و اداری نباید توام با رفتار سلیقه‌ای باشد

اقتصاد ایران: اردبیل - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در انجام امورات اداری و قضایی نباید سلیقه ای رفتار کنیم و محور اصلی فعالیت های ما باید بر مدار قانون و مقررات باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر یکشنبه در دیدار با رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح و دادستان نظامی استان اردبیل اظهار کرد: سازمان قضایی با اقدامات پیشگیرانه، بازدیدها و بازرسی های خود می تواند آمار ورودی پرونده به شعب قضایی را به خوبی کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید با تداوم همکاری‌ها در بحث بازدیدهای حقوق شهروندی و حرکت های مناسب و اثربخش در حوزه قضایی شاهد استمرار اتفاقات خوب و جلب هر چه بیشتر اعتماد نیروهای مسلح و عموم مردم باشیم،

کثیرلو با تاکید بر اینکه در رسیدگی به امور قضائی مردم نباید سلیقه ای رفتار کنیم، تصریح کرد: شأن دستگاه قضایی در وهله اول باید توسط خود مدیران و رؤسا حفظ شود و اگر غیر این باشد شکست سازمان و تضعیف در مجموعه را شاهد خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل حمایت‌های رفاهی و اداری و پشتیبانی مجموعه دادگستری کل استان را در سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل یادآور شد و بیان کرد: پرداخت وام به کارکنان سازمان قضائی نیروهای مسلح، استفاده همکاران اداری و قضایی از سالن ورزشی و نانوایی بخشی از حمایت های رفاهی و پشتیبانی دادگستری استان اردبیل است.

کثیرلو حمایت‌های اداری و قضایی مجموعه دادگستری را از سازمان یادآور شد و تصریح کرد: ما همواره در مسیر ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم در کنار سازمان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر در این دیدار رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل نیز اظهار کرد: با همکاری فرماندهان یگان‌های مسلح استان در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات اقدامات بسیار خوبی برای آموزش و آگاهسازی انجام شده است.

بهروز میرعلیزاده گفت: یگان های نظامی، انتظامی و امنیتی باید از هرگونه تخلف مصون باشند که خوشبختانه در استان اردبیل شاهد این موضوع هستیم.

دادستان نظامی استان اردبیل نیز در این دیدار آموزش های مستمر و نظارت‌های مکرر بر عملکرد نیروهای مسلح را مهم ارزیابی کرد و گفت: برخوردهای قانونی و تشکیل پرونده قضایی در راستای کاهش تخلفات و جرائم از وظایف سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل است.

جعفر خوشه چین ملکی افزود: با هماهنگی و همکاری رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل برنامه های ویژه ای در راستای کاهش آمار ورودی و کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده ها در دست انجام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ