بررسی سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش در قیاس با کشورهای منطقه در کمیسیون آموزش مجلس

اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به برگزاری نشست امروز این کمیسیون با حضور وزیر علوم و معاون فرهنگی اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، بر تخصیص حداکثری اعتبارات حوزه آموزش تأکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: در نشست امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و علیرضا علی‌احمدی معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند که در این نشست در خصوص اعتبارات و بودجه وزارت علوم بحث و بررسی شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعیین تکلیف بدهی معوق دانشگاه‌ها، افزایش بودجه وزارت علوم و تأکید بر سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش در قیاس با کشورهای منطقه از جمله مباحثی بود که در نشست امروز مطرح شد.

وی یادآور شد: نشست امروز با حضور چند تن از رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر کشور برگزار شد و میهمانان مسائل و مطالبات بودجه‌ای مربوط به حوزه کار خود را برای اعضای کمیسیون و سایر مسئولان حاضر در نشست تشریح کردند.

حاجی‌پور اضافه کرد: عقب‌افتادگی از اهداف برنامه‌های بالادستی توسعه و ضرورت دستیابی به اهداف چشم‌انداز از جمله موارد دیگر مطرح شده در نشست امروز بود.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط درآمدی و بودجه‌ای معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه بر تغییر نکردن سقف اعتبارات حوزه آموزش که نسبت به سال گذشته از رشد نسبی برخوردار بود، سخن گفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر یکی از اعضای کمیسیون نیز از اینکه چرا احکام رتبه‌بندی تاکنون صادر نشده و این مهم به معلمان نرسیده انتقاد کرد و خواستار نظارت بر هزینه‌کرد اعتبارات رتبه‌بندی شد که در این خصوص نیز قول پیگیری داده شد.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ