۸۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در فراهان برگزار می شود

اقتصاد ایران: فراهان- فرماندار فراهان گفت: در ایام دهه فجر بیش از ‌۸۰ عنوان برنامه شاخص در شهرستان فراهان پیش‌بینی شده و برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم آقازیارتی شامگاه شنبه در نشست خبری بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی به تعبیر امام راحل و رهبری شجره طیبه اسلامی و پدیده اجتماعی منحصر به فرد بود، وقوع انقلاب اسلامی در دورانی که اندیشه موجود سکولار حاکم بود، رخ داد و سبب بهت و حیرت جهانیانیان شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی احیاگر دین اسلام بود، در واقع این انقلاب عظیم جهان را تحت تاثیر خود قرار داد و تمامی معادلات نظام سلطه و مستکبران را به هم ریخت.

آقازیارتی اظهارکرد: امروز لزوم شناخت انقلاب، حفظ انقلاب و تبیین انقلاب بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، حفظ انقلاب مهم تر از خود انقلاب است، تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید انقلاب مهم است.

فرماندار فراهان با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، گفت: بخشی از اتفاقات اخیر از آن متاثر از این بود که دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین نشده بود. یکی از مولفه های حفظ انقلاب تبیین است

آقازیارتی گفت: مهم ترین دستاوردهای داخلی انقلاب اسلامی یک حکومت داخلی مبتنی بر اراده مردم است، مردم در انتخاب سرنوشت خود از بالاترین تا پایین ترین مسئول مشارکت دارند.

آقازیارتی اظهارکرد: در تعبیر امام راحل رمز و بقای انقلاب مربوط به رمز تداوم پیروزی انقلاب است، رمز پیروزی در وحدت کلمه است و اتحاد و انسجام نیاز امروز جامعه است و درسایه وحدت، پیشرفت رخ می دهد.

وی گفت: دهه فجر سرآغاز تمدن نوین اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) شد و قطعاً پیش‌درآمد ظهور حضرت مهدی (عج) است و برنامه‌های این ایام باید با شور و حال خاصی برگزار شود.

آقازیارتی افزود: با توجه به اینکه در ایام اعتکاف هم قرار خواهیم گرفت باید این برنامه امسال با محوریت ولایت و ایام ولادت حضرت علی (ع) برگزار شود.

فرماندار فراهان اظهارکرد: در این ایام دهه فجر بیش از ۸۰ عنوان برنامه شاخص دهه فجر در شهرستان فراهان پیش‌بینی شده و برگزار خواهد شد.

وی گفت: گلباران مزار شهدا و با خانواده شهدا، نواخنه شدن زنگ انقلاب، محفل انس با قرآن در شهر تلخاب، میهمانی لاله ها، رویداد تولید محتوا، اعزام ۱۶۰ نفر از دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی، میز خدمت اداره کار در شهرک صنعتی، جشن روز پدر، تبیین دستاورهای انقلاب توسط مدیران ادارات از جمله برنامه های ایم الله دهه فجر در فراهان است.

آقازیارتی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره غذا، افتتاح باشگاه پینت بال، اولین همایش استعدادیابی ویژه نوجوانان در عرصه های مختلف در شهر خنجین در دهه فجر برگزار می شود.

فرماندار فراهان با اشاره به سفر استاندار مرکزی در ایام الله دهه فجر به شهرستان فراهان گفت: در دهه فجر امسال ۷۹ پروژه عمرانی و ۸ اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۷۶ میلیارد تومان در شهرستان فراهان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: افتتاح ها استخر خیرساز، ساختمان اداری اداره مالیات و منابع طبیعی شهرستان، آموزشگاه متقین و زمین چمن مدرسه متقین، اتاق عمل، آزمایشگاه، انبار داروخانه بیمارستان فرهنگ خسروان و مرکز جامع سلامت شهر فرمهین افتتاح، اورژانس شهر تلخاب و ۶ پروژه در ایام الله دهه فجر کلنگ زنی می شود

فرماندار فراهان خاطر نشان کرد: با توجه به تهدیدها و برنامه‌های دشمنان راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز متفاوت‌تر از سال‌های گذشته با حضور حداکثری مردم و مسئولان برگزار می شود و این حضور توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ