برنامه‌ریزی ویژه ایام تعطیلات نوروز در استان بوشهر انجام شود

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر تشکیل جلسات تخصصی فرهنگی اجتماعی برای برنامه‌ریزی ویژه ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه رجب بر استفاده از این ماه با عظمت در گسترش فرهنگ معنویت در جامعه تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با محکوم کردن اقدام موهن مزدوران استکبار جهانی در توهین به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: پیش از این نیز این مزدوران به مقدسات ملی و دینی تعرض کرده بودند و اسلام‌ستیزی در دستور کار جهان غرب قرار دارد.

وی با بیان اینکه اسلام‌هراسی و تضعیف اسلام در برنامه دشمنان قرار دارد گفت: تقویت جبهه صهیونیست بین‌الملل، تحت‌الشعاع قرار دادن جنایات رژیم صهیونیستی در جنین از اهداف مهم مزدوران جهان استکبار در توهین به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: مسلمانان در نقاط مختلف جهان با هوشمندی و بصیرت اقدام موهن مزدوران جهان استکبار را محکوم کردند.

وی گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی رسالت و وظیفه همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر به اشاره به اینکه پیش‌بینی افزون بر ۱۰ میلیون نفر مسافر و گردشگر در ایام تعطیلات نوروز به استان بوشهر سفر شده است، گفت: این امر نیاز به برنامه‌ریزی خاص در حوزه ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، و مسافران و ایجاد فضای فرهنگی و اجتماعی دارد.

صفایی بوشهری با تأکید بر تشکیل جلسات تخصصی فرهنگی اجتماعی برای برنامه‌ریزی ویژه ایام تعطیلات نوروز گفت: شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که از فرهنگ دینی، اسلامی و ایرانی مراقبت و محافظت شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان، تصریح کرد: مصوبات جلسات گذشته شورای فرهنگ عمومی استان در یک نظام‌واره دقیق قرار گرفته و نسبت به اجرایی شدن آن توجه ویژه شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ