ضرورت برنامه‌ریزی نهادهای مرتبط برای رونق گردشگری در اردستان

اقتصاد ایران: اردستان-فرماندار شهرستان اردستان گفت: باید به طور ویژه برای رونق صنعت گردشگری در شهرستان اردستان تلاش و برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرنگار مهر،سید محمد هادی احمدی‌طبا شامگاه شنبه در ستاد خدمات سفر شهرستان اردستان اظهار داشت: اقتصاد شهرستان امروزه توسط گردشگری احیا می شود به این دلیل که یک صنعت پاک و بدون آلودگی است و همچنین درآمد حاصل از این صنعت مستقیم در جیب مردم شهرستان خواهد بود.

وی افزود: اگر صنعت گردشگری رونق پیدا کند با توجه به آن در سطح شهرستان رونق اقتصادی خوبی ایجاد می شود و باید به طور ویژه بر روی صنعت گردشگری در شهرستان برنامه ریزی شود و حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری یک حوزه بسیار بزرگ و عظیمی است.

فرماندار اردستان بیان کرد: نوروز ۱۴۰۲ برای ما بسیار مهم است و در این خصوص چندین برنامه و جلسات مختلف داریم و برنامه ریزی هایی را انجام می دهیم همچنین طرح جامع گردشگری شهرستان نیز با همکاری جهاد دانشگاهی اصفهان و جمعی از نخبگان آماده خواهد شد.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: یک برنامه دیگر ایجاد تقویم گردشگری شهرستان است، باید حداکثر هر دو ماه یک رویداد بزرگ گردشگری در شهرستان اردستان داشته باشیم و این موضوع نیز به زیرساخت نیز دارد.

وی به میزان کم اقامت مسافر در شهرستان اشاره کرد و گفت:باید تعداد اقامت مسافر در شهرستان افزایش پیدا کند که این کار نیاز به یک حرکت و فرهنگ‌سازی دارد همچنین بناها و اقامتگاه های بوم‌گردی خوبی در شهرستان وجود دارد.

فرماندار اردستان ادامه داد: در نمایشگاهی هم که در تهران برگزار می شود حوزه شهرداری های شهرستان به عنوان نماینده شهرستان ورود خواهند کرد که حمایت هم می شوند.

احمدی‌طبا تصریح کرد: در راستای طرح جامع گردشگری چهاربرنامه در شهرستان برگزار می شود که نمونه های آن حضور در نمایشگاه تهران و برنامه ماراتن نجوم مسیه با حضور بیش از ۱۵۰ منجم از کل کشور است و این برنامه ها باید برای شهرستان یک صرفه ای داشته باشد.

وی بیان کرد: احتمالا از اسفند یک سری رویداد در قالب رویداد عکاسی اردستان برگزار می شود و علاوه بر آن جشنواره های فرهنگی و اجتماعی نیز اجرا خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ