کشف خودروی قاچاق در رومشکان/ توقیف پراید با ۲۱ کیلو تریاک

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان از کشف خودروی قاچاق در شهرستان رومشکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران شهرستان رومشکان در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو ماشین های خارجی را بدون پرداخت عوارض گمرکی وارد و اقدام به پلاک و سند کردن آنها با استفاده از خودروهای مشابه در شهرستان رومشکان می کند مطلع و پیگیری موضوع رابه صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی، افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با تشکیل اکیپی در ایست و بازرسی از محل موفق به کشف یک دستگاه خودرو کشنده رنو t۵۲۰ قاچاق و فاقد پلاک شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش خودرو کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردارالهی، ضمن هشدار به قاچاقچیان و متخلفان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

توقیف پراید با ۲۱ کیلو تریاک در لرستان

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: در راستای طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان چگنی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه سواری پراید در پوشش مسافرت خانوادگی مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه سواری پراید در پوشش مسافرت خانوادگی در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های همجوار است.

سردار الهی، گفت: سرانجام تیمی از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان چگنی پس از هماهنگی قضائی در محور اندیمشک - خرم آباد موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۲۱ کیلو گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک سودان گر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ