جشن بزرگ انقلاب در مدارس کهگیلویه| ایران قبل و بعد از انقلاب/وقتی از هیچ به رتبه‌‌های اول دنیا رسیدیم

اقتصاد ایران: امام جمعه دهدشت در جشن بزرگ انقلاب در دهدشت به تشریح ایران قبل و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: به برکت انقلاب و خون شهیدان در بسیاری از مباحث علمی به رتبه‌های اول دنیا دست یافته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، معاونت جوانان نهاد امامت جمعه دهدشت در آستانه ایام‌الله دهه پروفروغ فجر در اقدامی نو و خلاقانه اقدام به برگزاری جشن‌های بزرگ انقلاب در مدارس این شهرستان نموده است.

این برنامه با همکاری اداره و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، پایگاه مقاومت بسیج شهید برسیاه و آموزش وپرورش قرار است در ۱۰ مدرسه شهرستان در ایام‌الله دهه فجر برگزار شود.

استارت اولین جشن بزرگ انقلاب در مدرسه پسرانه شهید مطهری آغاز شد که دانش‌آموزان این مدرسه با شور و هیجان در تکاپو برای این جشن سر از پا نمی‌شناختند.

برگزاری مسابقات رزمی، گزارشگری فوتبال، مسابقه طنز از جمله دیگر برنامه‌های اجرایی در حاشیه این جشن بود.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جشن بزرگ انقلاب در مدرسه شهید مطهری دهدشت با بیان این‌که تا قبل از انقلاب ما ایرانی بزرگ اما مستعمره سایر کشورها بودیم اظهار کرد: امام خمینی(ره) آمد و ما را از این‌که عبد دیگران باشیم رهایی بخشید و انقلاب کرد که خودمان برای کشورمان تصمیم بگیریم.

امام جمعه دهدشت گفت: ما تا ۵۰ سال قبل در بسیاری از ابعاد در رتبه‌های آخر بودیم اما به برکت انقلاب امروز شاهد ایرانی سربلند در رتبه‌های اول دنیا در مباحث علمی_ نظامی هستیم.

وی افزود: قبل از انقلاب رتبه علمی کشور ما بالای ۱۵۰ بود اما امروز در مباحث علمی از جمله نانو رتبه اول هستیم، در ساخت نای مصنوعی تنها کشور دنیا هستیم که به این افتخار دست یافت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: یک روزی برای ماهگیری در خلیج فارس باید از انگلیس اجازه می‌گرفتیم اما امروز جزو ۶ کشور زیردریایی هستیم که هیچ راهداری نمی‌تواند آن را کنترل کند.

امام جمعه دهدشت گفت: این انقلاب به برکت خون شهداء به این‌جا رسیده است و دانشمندانی این موفقیت‌ها را رقم زدند که روزی مثل شما دانش‌آموز بودند و امروز کشور را به جایگاه‌های بزرگ علمی رساندند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ