تضعیف شهردار در راستای منافع مردم نیست

اقتصاد ایران: همدان-رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهر  گفت: تضعیف شهردار همدان در راستای منافع مردم نیست و ارزیابی هر چه کیفی‌تر باشد سلایق بیشتر تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید حاجی‌بابایی صبح شنبه د ر نطق پیش از دستور شورا، با بیان اینکه با توجه به ماهیت کمی بودجه؛ ارزیابی عملکرد شهرداری باید بر این اساس باشد، اظهار کرد: ارزیابی هر چه کیفی‌تر باشد سلایق بیشتر تاثیرگذار است.

رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهر همدان بیان کرد: باید عملکرد شهرداری را به صورت علمی و به نسبت سال‌های گذشته ارزیابی کرد؛ با توجه به وجود حوزه‌های مختلف در شهرداری از حوزه عمرانی، فنی، شهرسازی و… کلی‌گویی و قضاوت کیفی بدون ارزیابی کمی و بدون استفاده از روش‌های علمی قابل قبول نیست.

حاجی‌بابایی به تضعیف و تخریب اعضای شورا و شهردار طی یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: چرا که تضعیف و تخریب‌ها به نفع مصالح شهر و در راستای منافع مردم نیست.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر فصل‌الخطاب بودن قانون تصریح کرد: سوال، تذکر و استیضاح حق اعضاست و کسی نمی‌تواند آنها را از این حق منع کند و هر عضو به این نتیجه رسیده باید حق خود را پیگیری کند.

رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهر همدان ادامه داد: همانطور که حقوق قانونی اعضای در قانون مشخص است اما تحت فشار گذاشتن اعضای شورا توسط بازوهای سیاسی و رسانه‌ای برخی اعضا غیرقانونی است و همه باید به قانون برگردیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه از زمان رأی آوری شورای ششم، تشکیل جلسات قبل از آغاز به کار رسمی و حتی رسمیت یافتن این دوره شورا حاشیه‌سازی برای مجموعه مدیریت شهری در بالاترین حد ممکن بود، خاطرنشان کرد: این موارد با انتخاب سرپرست ادامه یافت و با انتخاب شهردار نیز کاهش نیافت و گویا تمام حواشی باید متمرکز بر مدیریت شهری شود.

وی با تاکید بر اینکه گویا مدیران تمام دستگاه‌ها سازمان‌ها متخصص هستند و مثل ساعت کار می‌کنند و فقط مدیریت شهری مشکل دارد، یادآور شد: ریشه این حواشی باید بیان شود، اینها چه جریاناتی هستند که فکر می‌کنند می‌توانند با هر روشی به هر کسی بتازند.

رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهر همدان اظهار کرد: اگر با این جریان همراه باشید با ضعیف‌ترین عملکرد مدیر جهادی می‌شوید و اگر همراه نباشید جایی برای ماندن ندارید.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه یک سال سابقه مدیریت، زمان کافی برای ارزیابی عملکرد مدیریت شهری نیست، گفت: ما اجازه نمی‌دهیم معدود افراد سیاسی و رسانه‌ای ناراحتی خود از نتایج انتخابات سال گذشته را بر سر مردم خالی کنند.

وی با بیان اینکه ما حافظ منافع مردم هستیم، تصریح کرد: اگر قرار باشد عده‌ای کلیپ بسازند، دروغ‌پردازی کنند، اتهام بزنند و عضو شورا را بکوبند یقیناً تسلیم این فضا نخواهیم شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ