سامانه بارشی دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود

اقتصاد ایران: اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی به استان از دوشنبه ۱۰ بهمن ماه خبرداد و گفت: فعالیت این سامانه به طور متناوب تا پایان هفته سراسر اصفهان را در برمی گیرد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی از روز دوشنبه دهم بهمن ماه به اصفهان، افزایش ابر و بارش باران و برف و وزش باد به نسبت شدید تا شدید را بویژه در مناطق غرب و جنوب استان انتظار داریم.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی اکثر نقاط استان را در برمی گیرد، افزود: بارش‌ها مناطق مرکزی و از جمله کلانشهر اصفهان را از شامگاه دوشنبه و روز سه‌شنبه فرا می گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه شدت فعالیت این سامانه بارشی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خواهد بود، خاطرنشان کرد: بارندگی‌ها به طور متناوب تا روز پنجشنبه در استان ادامه خواهد داشت.

آقایی اضافه کرد: آبگرفتگی معابر، کولاک برف در مناطق مرتفع و کوهستانی و نیز اختلال در تردد جاده‌ای استان طی این مدت دور از انتظار نیست.

وی همچنین به بارندگی ۲۴ ساعت اخیر در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی از ورزنه با نیم میلیمتر آب حاصل از برف بوده است.

کمینه دما بویژه در غرب اصفهان تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: طی روزهای پیش رو کمینه دمای هوا بویژه در مناطق غربی استان بین پنج تا ۱۰ درجه افزایش می یابد.

آقایی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده نیز دمای هوای استان بین سه تا ۶ درجه افزایش دارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: چادگان با دمای ۱۱ درجه سلسیوس زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان طی امروز پیش‌بینی می شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ