خروج سامانه بارشی از هرمزگان/هوای سرد ماندگار است

اقتصاد ایران: بندرعباس - کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: سامانه بارشی که طی روزهای چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه بیشتر نقاط استان را تحت تاثیر قرار داد، بامداد شنبه از شرق استان خارج شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه سی سی پور بیان داشت: با خروج موج بارشی از هرمزگان و حاکمیت هوای سرد، بامداد امروز کمینه دمای هوا در بیشتر شهرهای استان کاهش یافت.

وی با بیان اینکه بامداد امروز حاجی‌آباد با کمینه دمای دو درجه بالای صفر سردترین شهر استان بود و کمینه دمای هوا در شهرهای بستک و بشاگرد نیز به ترتیب ۵ و ۷ درجه بالای صفر ثبت شد، اظهار کرد: کمینه دمای هوا در شهر بندرعباس نیز با چهار درجه کاهش نسبت به روز گذشته، تک رقمی شد و به هشت درجه بالای صفر رسید.

سی سی پور با اشاره به اینکه هوای سرد امروز و فردا در سطح استان ماندگار خواهد بود و کمینه دمای هوا باز هم کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: روز گذشته با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان و افت محسوس دما، در برخی روستاهای شهرستان بشاگرد، ارتفاعات کوه گنو در شمال بندرعباس و ارتفاعات شمالی استان برف بارید.

وی با بیان اینکه با فعالیت موج بارشی در هرمزگان، طی سه روز در جزیره سیری ۱۹۶ میلی متر باران بارید، عنوان کرد: موج بارشی که طی روزهای چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه (۵ تا ۷ بهمن) بیشتر نقاط استان را تحت تاثیر قرار داد و بامداد امروز از شرق استان خارج شد و طی این مدت بیشترین بارش باران در جزیره سیری و به میزان ۱۹۶.۳ میلی متر ثبت شد و در جزیره بوموسی نیز ۹۸ میلی متر باران به ثبت رسید و در شهر بندرعباس نیز طی این مدت ۱۴.۱ میلی‌متر باران بارید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ