بارش ۹ سانتی متری برف در نهبندان/آماده باش نیروهای امدادی

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به بارش ۹ سانتی متری برف در نهبندان، گفت: همه نیروهای امدادی در قالب اجرای طرح زمستانی آماده خدمت رسانی هستند.

محمد علی آخوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه دستگاه های امدادی هلال احمر، پلیس، حمل و نقل و راهداری استان از ۱۶ آذر ماه در قالب اجرای طرح زمستانه پای کار هستند و به کسانی که در راه های خراسان جنوبی تردد می کنند، خدمات ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه براساس گزارش های که از نقاط مختلف استان تا این لحظه دریافت کرده ایم درحال حاضر شرایط موجود در خراسان جنوبی بحرانی نیست، گفت: آخرین جلسه ستاد بحران استان چهارشنبه گذشته تشکیل شده و در شرایط فعلی نیازی به تشکیل نمی باشد.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی با اشاره به بارش ۹ سانتی متری برف در نهبندان، بیان کرد: تردد در همه راه های مواصلاتی استان در حال انجام است و امکان یخبندان و زیاد شدن سرما فردا امکان دارد عملی شود.

آخوندی عنوان داشت: در ستاد مدیریت بحران و کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان دستگاه های اجرایی پیشنهادهای خود را مطرح می کنند و بعد از آن تصمیم لازم توسط اعضا گرفته می شود تا در قالب مصوبه ابلاغ شود.

به گفته وی بر اساس یکی از مصوبات ستاد بحران استان مقرر شد با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و فرماندار هر شهرستان با توجه به شرایط موجود با هماهنگی آموزش و پرورش استان نسبت به تعطیلی مدارس تصمیم گیری شود.

آخوندی بیان کرد: اگر مشکلی برای مصرف سوخت در خراسان جنوبی به وجود آید در کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان برای استفاده از سوخت جایگزین تصمیم گیری خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ