۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سمنان پرداخت شد

اقتصاد ایران: سمنان- معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه توانمند سازی و ارائه تسهیلات دو رویکرد در زمینه تقویت مشاغل است، گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وام برای مشاغل روستایی استان پرداخت شد.

محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تفاهم نامه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی در استان سمنان منعقد شده است، تاکید کرد: در قالب این تفاهم نامه تاکنون یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توانمند سازی روستائیان و مشاغل خانگی در سراسر استان سمنان پرداخت شده است.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال و تامین انرژی مورد نیاز تولید در روستاهای استان سمنان ۱۰۰ پنل خورشیدی با تسهیلات چهار درصد به متقاضیان روستایی اعطا شده است.

تهیه اطلس اشتغال روستایی

معاون استاندار سمنان همچنین بیان کرد: در زمینه کارهای فنی و کارگری نیاز استان حتی بیش از بضاعت ما است اما در حوزه اشتغال تحصیل کرده ها نیازمند برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم برای این قشر نیز کار مناسب پیدا کنیم.

صادقی از تهیه اطلس مشاغل روستایی در سراسر استان سمنان خبر داد و بیان کرد: توانمند سازی مشاغل خانگی و حاشیه شهرها و همچنین روستایی یکی از برنامه های جدی استان سمنان در این زمینه است که بتوانیم بیکاری را کاهش دهیم.

وی گفت: بین دستگاه های ذی ربط مانند جهاد، میراث فرهنگی، صمت و ارگان هایی مانند بسیج سازندگی، محرومیت زدایی، سپاه، بنیاد علوی و نهاد های حمایتی مانند کمیته امداد، بر طبق اطلس مشاغلی که در استان سمنان تدوین شده، همکاری صورت گرفته است تا شاهد کاهش بیکاری در روستاهای استان باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ