ورود امروز سامانه بارشی جدید و هشدار بارش سنگین برف در چند استان

اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی اعلام کرد: با ورود امروز سامانه بارشی جدید، بارش برف،‌ باران و وزش باد شدید آغاز می‌شود و در برخی استان‌ها بارش برف سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی،‌ خراسان رضوی، دریای عمان،‌ دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات مرکزی و غربی البرز بارش، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و مه‌آلودگی رخ می‌دهد.

براساس این گزارش از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب و غرب بارش‌‌ها در استان‌های مرزی این مناطق و برخی مناطق غرب آغاز می‌شود. این سامانه فردا در شمال غرب، برخی مناطق غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی باعث بارش برف، باران و وزش باد می‌شود.

دوشنبه گستره فعالیت سامانه بارشی علاوه بر این مناطق به برخی مناطق جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر، اصفهان و به‌تدریج شمال شرق کشیده شده و باعث بارش برف، باران و در مناطق گرمسیر گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد کولاک برف می‌شود.

سه‌شنبه با تشدید فعالیت سامانه بارشی علاوه بر این مناطق، دامنه‌های البرز شرقی در استان‌ سمنان،‌ خراسان رضوی و خراسان شمالی را نیز شامل می‌شود و شدت آن در استان‌های واقع در غرب، مناطق جنوبی استان‌های شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بوده و بارش برف در امتداد رشته کوه‌های البرز و زاگرس به‌ویژه در البرز مرکزی و زاگرس در استان کردستان تا چهارمحال و بختیاری نیمه سنگین و سنگین است.

چهارشنبه بارش‌ها در شمال غرب تضعیف شده اما در برخی مناطق غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی،‌مناطق مرکزی و شمال شرق، سواحل شرقی خزر و استان‌های فارس و بوشهر بارش‌ها ادامه دارد و شدت بارش در زاگرس مرکزی است. همچنین در مناطق مرکزی و کویری،‌جنوب، جنوب شرق، شرق و شمال شرق وزش باد شدید روی می‌دهد که در مناطق مستعد و بی بارش خیزش گرد و خاک پیش بینی شده است.

از یکشنبه در غرب و در دامنه‌های جنوبی البرز تا دوشنبه روند افزایش نسبی دما در پیش است و پس از آن تا پایان هفته دما کاهش پیدا می‌کند. امروز خلیج‌فارس دریای عمان و یکشنبه شرق خلیج‌فارس و دریای عمان مواج است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ