حجت‌الاسلام صدیقی: اقدامات علیه سپاه این نهاد انقلابی را قوی‌تر می‌کند/ اهانت به رهبر انقلاب، اهانت به یک شخص نبود

اقتصاد ایران: خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مصوبه پارلمان اروپا برای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:‌ دشمنان بدانند با این دست اقدامات، سپاه قوی‌تر می‌شود و بیشتر از سابق دماغ شما را به خاک خواهد مالید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز (7 بهمن) تهران با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز در ایام اخیر، اظهار کرد: قرآن کریم نماز را به عنوان یک پناهگاه معرفی کرده و خود خبر داده که این توفیق به همه داده نمی‌شود که در این سنگر مستقر شوند و از تیرهای شیاطین در امان باشند.

وی ادامه داد: در عالم برزخ و در تنهایی ما، خداوند یک گارد حفاظتی برای مؤمنین پیش‌بینی کرده که یکی از افراد این گارد نماز است. رهبر معظم انقلاب در پیام‌شان به اجلاس نماز سخنان مهمی را در مورد اهمیت و جایگاه این فریضه واجب الهی فرموده بودند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اهانت به رهبر معظم انقلاب در یکی از نشریات غربی و اهانت به قرآن کریم در کشورهای غربی در ایام اخیر، تصریح کرد: اهانت به رهبر معظم انقلاب، اهانت به یک شخص نبود، بلکه دنیای غرب از اسلام وحشت دارد و چون این انقلاب، اسلام ناب را در صحنه آورد و پرچم اقتدار و عزت و استقلال با این انقلاب روزبه‌روز توسعه پیدا می‌کند، دنیای غرب در برابر این جاذبه دین الهی، مجبور به این کارها شدند.

حجت‌الاسلام صدیقی اضافه کرد: آن‌ها بر خلاف شعارهای خودشان که دم از آزادی می‌زنند، این کارها را انجام می‌دهند. الحمدالله در کشورهای مختلف اهانت به قرآن محکوم شد و امروز نیز در سراسر کشور پس از نماز جمعه، نمازگزاران این اهانت را مجدداً محکوم می‌کنند.

وی با اشاره به مصوبه پارلمان اروپا برای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تولد، خودش را فدای اسلام و انقلاب و آرامش و امنیت این کشور کرده است و در جای‌جای کشور یار و یاور مردم بوده است. این سپاه و شهید سلیمانی بودند که شرّ داعش را از سر جهان کم کردند و دشمنان باید بدانند با این دست اقدامات، سپاه قوی‌تر می‌شود و بیشتر از سابق دماغ شما را به خاک خواهد مالید.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: هرکس به خدا ایمان بیاورد و توحید را انتخاب کند، خداوند او را هدایت می‌کند که این هدایت جذبی است. همه جا سایه خدا بر سر ما است و خدا هیچ کجا ما را تنها نمی‌گذارد.

حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به حلول ماه رجب، افزود: ماه رجب، شهرالله و ماه روزه و استغفار است. انواع استغفار در مفاتیح‌الجنان آمده است. این ماه، ماه بازگشت به خدا است. باید در این ماه به زیارت جامعه کبیره و زیارت امین‌الله و زیارت رجبیه توجه ویژه داشت و کمک به فقرا را نیز از یاد نبرد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به تحریم‌ ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: به فضل الهی امروز در تمام وزارتخانه‌ها و ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است. ستاد امر به معروف بلندگویی برای دعوت به خیر است.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ