۸هزار تعاونی و تشکل توسعه پایدار در بخش کشاورزی را حمایت می کنند

اقتصاد ایران: جلسه توسعه همکاری‌های مشترک سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و سازمان امور عشایر کشور با محور تقویت برنامه های راهبردی در حمایت از شبکه تعاونی ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، جلسه توسعه همکاری‌های مشترک بین سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و سازمان امور عشایر کشور با محور تقویت برنامه‌های راهبردی در حمایت از شبکه تعاونی‌ها در محل معاونت توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

عبدالرضا مسلمی، عضو هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این جلسه بر لزوم هم افزایی و تقویت و توسعه همکاری‌های مشترک با استفاده از ظرفیت‌های هر دو سازمان تاکید کرد.

وی با اشاره به هدف سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به عنوان متولی حاکمیتی، افزود: بیش از ۸ هزار تعاونی و تشکل در بخش کشاورزی فراهم کردن بستر مناسب برای نقش آفرینی مؤثر تعاونی‌ها در توسعه پایدار بخش کشاورزی است و در این راه آماده همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در وزارت جهاد کشاورزی است.

در ادامه مراد محمدی، معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره برداری با تاکید بر ضرورت افزایش تعامل بین دستگاهی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به منظور حمایت از تعاونی‌ها و تشکل‌ها بخش کشاورزی، لزوم مستمر و استفاده از ظرفیت‌های مختلف دو سازمان جهت تقویت و حمایت از تشکل‌های ذیل سازمان‌های مذکور را تاکید کرد.

وی با اعلام آمادگی معاونت توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری برای تدوین برنامه‌های راهبردی مشترک در زمینه تقویت فعالیت‌های شبکه تعاونی‌ها، گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک راهکار مناسبی برای تحقق این مهم است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ