خانه‌های سازمانی ادارات استان بوشهر به زوج‌های جوان واگذار شود

اقتصاد ایران: استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از ازدواج آسان و فرزندآوری گفت: در واگذاری خانه‌های سازمانی ادارات استان بوشهر باید تلاش شود که زوج‌های جوان در اولویت قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر شب گذشته در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان بوشهر بر لزوم اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت در استان بوشهر تاکید کرد و اظهار کرد: قرارگاه جوانی جمعیت در همه شهرستان‌های استان بوشهر تشکیل و فعالیت‌ها در این حوزه اجرایی شود.

وی استفاده از راهکارهای فرهنگی برای افزایش فرزندآوری را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: در راستای تسهیل ازدواج آسان و توجه به ترویج فرهنگ فرزند آوری باید گروه‌ها و هسته‌های مردمی تشکیل و فعال شود.

محمدی‌زاده تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله بهزیستی، ورزش و جوانان، کمیته امداد، دانشگاه‌ها، سپاه پاسداران و دیگر دستگاه‌ها باید تلاش ویژه‌ای را در زمینه ازدواج آسان و فرزندآوری داشته باشند.

وی خواستار طراحی و اجرای برنامه ازدواج آسان در دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان بوشهر تا پایان امسال شد و بیان کرد: واگذاری منازل سازمانی ادارات به زوج‌های جوان باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار بوشهر خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات بانک‌ها در امر ازدواج و فرزندآوری شد و گفت: عملکرد بانک‌ها در زمینه پرداخت این تسهیلات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر توجه به ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی خاطر نشان کرد: توسعه و ساخت خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های استان بوشهر باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ