اپل احتمالاً سال ۲۰۲۵ یک دستگاه تاشو ۱۰ اینچی را جایگزین سری آیپد مینی خواهد کرد

اقتصاد ایران: براساس گزارشی جدید به‌نظر می‌رسد اپل تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۵، یک دستگاه تاشو با نمایشگر ۱۰ اینچی را به‌عنوان جایگزین تبلت‌های سری آیپد مینی روانه‌ی بازار کند.

اپل سال گذشته آیپد مینی ۶ را با تغییرات اساسی در طراحی و ارتقاء سخت‌افزار داخلی عرضه کرد. این دستگاه اکنون حاشیه‌های نسبتاً باریک‌تری دارد و از حسگر تاچ‌ آی‌دی یک‌پارچه‌شده با دکمه‌ی پاور بهره می‌برد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد غول فناوری مستقر در کوپرتینو برنامه‌های دیگری برای کوچک‌ترین نسل تبلت‌های خود دارد. شاید اپل دستگاه تاشو جدیدی با ابعاد حدود ۱۰ اینچ را جایگزین محصولات سری آیپد مینی کند.

آیپد مینی ۶ دستگاهی بسیار قدرتمند است که از تراشه‌ی A15 Bionic و سیستم دوربین بهبودیافته استفاده می‌کند. خط تولید آیپد مینی از مدت‌ها قبل تاکنون سبک طراحی مدل اصلی را حفظ کرده است و نسخه‌های جدید آن با تغییرات تدریجی عرضه می‌شوند. بااین‌حال، جدیدترین نسل این محصول با تغییرات بسیار جذابی همراه بود و درواقع عناصری از آیپد پرو و مجموعه‌ی جدید آیپد ایر در این دستگاه کوچک‌ نیز ارائه شد. به گزارش Wccftech، اپل درحال ساخت یک دستگاه تاشو جدید است که می‌تواند به‌عنوان جایگزین آیپد مینی روانه‌ی بازار شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است اپل یک‌سال پس‌از عرضه‌ی اولین آپید OLED خود در سال ۲۰۲۴، از دستگاه تاشو جدیدی رونمایی خواهد کرد. اگر این گزارش واقعیت داشته باشد، محصول تاشو این شرکت درسال ۲۰۲۵ جایگزین تبلت‌های سری آیپد مینی خواهد شد. منبع این خبر همچنین اعلام کرده است سازنده‌ی آیفون درحال ساخت یک صفحه‌نمایش ۲۰ اینچی تاشو جدید است که احتمالاً از آن در مدل‌های آینده‌ی مک‌بوک استفاده خواهد کرد.

ازآنجاکه اپل هنوز خبر معرفی تبلت تاشو خود را تأیید نکرده است نمی‌توانیم با اطمینان‌خاطر درمورد آن صحبت کنیم. به‌هرحال اگر این موضوع واقعیت داشته باشد با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی محصول تاشو اپل، مطمئناً اطلاعات و جزئیات بیشتری درمورد آن دردسترس قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ