استاندار البرز: صدور مجوز ساخت برای اراضی قولنامه‌ای که دارای پروانه هستند

اقتصاد ایران: استاندار البرز گفت: با پیگیری‌های جدی صورت گرفته از طریق دیوان عدالت اداری، با اعطای پروانه ساخت برای اراضی قولنامه‌ای که در سنوات گذشته تشکیل پرونده داده و اقدام به اخذ جواز کردند، موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، شامگاه پنج شنبه، در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، با اشاره به اینکه اکنون در فصل حساس و تعیین کننده، بودجه ریزی قرار داریم، گفت: با تمام توان درصدد افزایش شاخص‌های مختلف اعتبار و بودجه بویژه در جهت محرومیت زدایی از استان هستیم.

وی ادامه داد: انتظار می رود که مدیران با بهره گیری از مجموعه ارتباطات خود با وزارتخانه متبوع در جهت افزایش اعتبارات، جدیت ویژه ای داشته باشند.
عبداللهی گفت: تنها توزیع ۱۵ درصد از بودجه استان به سازمان مدیریت برنامه ریزی استان محول شده و ۸۵ درصد از اعتبارات نیز باید توسط ادارات و سازمان ها بواسطه ارائه طرح و پروژه، جذب شود.

وی افزود: مدیران استان باید با تعهد و تعصب نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند چراکه تنها از این طریق می توانیم عقب ماندگی های استان در سرانه ها و زیرساخت ها را جبران کنیم.

استاندار البرز گفت: از مدیران دستگاه های خدمات رسان استان انتظار می رود که با توجه به مصوبه اخذ شده، طی اقدامی ویژه برای نصب انشعابات موقت ساخت و ساز های فاقد پروانه در محله های محروم اقدام کنند.

وی افزود: پیرو این اقدام، توفیق یافتیم با پیگیری‌های جدی از طریق دیوان عدالت اداری، جهت اعطای پروانه ساخت برای اراضی قولنامه ای که در سنوات گذشته تشکیل پرونده و و اقدام در جهت اخذ جواز، داشته اند موافقت دریافت کنیم.

عبداللهی گفت: شهرداران با توجه به اشرافی که در خصوص چنین پرونده هایی دارند، باید در خصوص رسیدگی به پرونده های معطل مانده، اقدام کنند.
وی افزود: امید است با توجه به اقدامات و تلاش هایی که با احصا نیازها و مطالبات مردمی در دستور کار قرار داده‌ایم، بتوانیم موجبات ارتقا رضایتمندی مردم را فراهم کنیم

پایان پیام/ج

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ