توان اسکان ۲۰ هزار زائر در کرمان وجود دارد

اقتصاد ایران: مسوول کمیته اسکان زائران سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: نرم‌افزار کاربردی جهت نصب روی گوشی با نام دیار مرد میدان طراحی شده است و دارای قابلیت‌های متعدد اعم از اسکان هوشمند است به شکلی که زائران محترم از محل مبدا امکان رزرو محل اسکان بدون دغدغه را از طریق این نرم‌افزار دارند.

عابدی مسوول کمیته اسکان زائران سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در خصوص برنامه‌ریزی جهت اسکان زائران سومین سالگرد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار کرد: از آن‌جا که در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهیدحاج‌قاسم سلیمانی قرار داریم و بی‌تردید خیل عاشقان امام(ره) و انقلاب به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای که فرمودند مکتب حاج‌قاسم متوقف نمی‌شود، وارد کرمان می‌شوند، بر همین اساس کمیته مردمی اسکان سومین سالگرد تشکیل شد تا در راستای تکریم زائران این شهید عزیز مثل سال‌های قبل اقداماتی انجام دهد.

عابدی ادامه داد: در همین زمینه نرم‌افزاری جهت نصب روی گوشی (اپلیکیشن) با نام دیار مرد میدان طراحی شد که دارای قابلیت‌های متعدد اعم از اسکان هوشمند است به شکلی که زائران محترم با استفاده از آن، از محل سکونت خود امکان رزرو محل اسکان در کرمان را بدون دغدغه دارد.
 
مسوول کمیته اسکان زائران سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی اضافه کرد: در همین حین با عنایت به تجارب سال‌های گذشته روابط عمومی ستاد اسکان مردمی شماره تماس 09130384003  را جهت راهنمایی زائران در نظر گرفته که در ایام دهه مقاومت به‌صورت 24 ساعته در دسترس است.

عابدی به اقدامات پیش‌بینی شده توسط این کمیته اشاره داشت و عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای اسکان 18 هزار زائر حاج‌قاسم فراهم شده و تا بیست‌هزار نفر نیز آمادگی پذیرایی داریم.

وی خاطرنشان کرد: طی ایام گرامیداشت هفته مقاومت، تمهیدات لازم برای اسکان 20 هزار زائر در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه شهر کرمان فراهم شده است و بر ورود بسیار مناسب ظرفیت‌های مردمی برای اسکان و تأمین خدمات مورد نیاز زائران تأکید داریم.

مسوول کمیته اسکان زائران سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی راه‌اندازی ایستگاه‌های راهنمایی زائر(از من بپرس) در ورودی‌های اصلی شهر و مسیر گلزار را یکی از برنامه‌ها خواند و ابراز  است: استفاده از  توان عملیاتی گروه‌های  مردم‌محور و جهادی و تهیه همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز از تمامی نهادهای مردمی و ارائه شناسنامه محیطی (بانک اطلاعاتی) از کلیه واحدهای اقامتی، فرهنگی، استراحتگاه‌های مردم‌محور را از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

عابدی اظهار داشت: تبیین اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی ایران در گام دوم انقلاب با محوریت الگوسازی شهید والا مقام سردار سلیمانی، ایجاد بستر مناسب برای انجام کارهای فرهنگی و تاثیرگذار در حوزه‌های مجازی، بصری، دیداری، شنیداری و فرهنگ‌سازی گفتمان مقاومت اسلامی، تبیین اهداف و برنامه‌های مکتب حاج‌قاسم سلیمانی در بین آحاد مردم جامعه اسلامی خصوصاً در منطقه غرب آسیا از اهداف مهم این کمیته در دهه مقاومت است.

مسوول کمیته اسکان زائران سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: پویش‌ نذر پتو و هر خانه یک زائر را ذکر کرد و توضیح داد: هدف از این پویش ترویج فرهنگ مکتب حاج‌قاسم و دغدغه اسکان کاملا مردمی در بین محلات به شکلی که در هر محله تعدادی خانه در دهه مقاومت خدمات اسکان زائر داشته باشیم، پیش‌بینی شده که این مهم مستلزم همکاری همه همشهریان شهید عزیز در جهت تکریم زائران سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی‌ است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ