برنامه‌ریزی وزارت راه برای لحاظ‌ پیشنهادات بودجه‌ای‌ در ‌بودجه ۱۴۰۲ ‌

اقتصاد ایران: وزیر راه و شهرسازی روزهای آتی را فرصتی مغتنم برای وزارت راه برای لحاظ پیشنهادات بودجه‌ای وزارتخانه در قانون بودجه ۱۴۰۲ برشمرد و گفت: باید تلاش شود در قانون بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم، پیشنهادهای وزارت راه در بخش بودجه‌ای لحاظ شود.

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ‌پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی روز گذشته به ریاست مهرداد بذرپاش، ‌وزیر راه و شهرسازی، با حضور همه معاونان ستادی، حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

در این جلسه، وزیر راه و شهرسازی‌ ضمن استماع گزارشی از روند فعالیت‌های مختلف حوزه‌های حمل و نقل و مسکن، با اشاره به بخشی از انتظارات و برنامه‌های خود، اظهار داشت: از همه معاونت‌ها می‌خواهم که با جدیت به کار خود ادامه دهند و همچنین گزارشی هفتگی از روند فعالیت‌های خود و  پروژه‌های در دست اجرا همراه با پیشرفت پروژه‌ها، ارایه کنند.

عضو کابینه دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه جلسات شورای معاونان هر دو هفته یکبار تشکیل خواهد شد، روزهای آتی را فرصتی مغتنم برای وزارتخانه راه و شهرسازی برای لحاظ شدن پیشنهادات بودجه‌ای وزارتخانه در قانون بودجه ۱۴۰۲ برشمرد.

بذرپاش افزود: باید تلاش شود در قانون بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه پیشنهادهای وزارت راه و شهرسازی در بخش بودجه‌ای لحاظ شود. 

وی با تأکید بر لزوم ابتکار عمل در همه معاونت‌های زیرمجموعه و توجه به امور ارتباطی اطلاع رسانی تصریح کرد: مدیران روابط‌عمومی، دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی را به اطلاع همگان برسانند و ارایه اطلاعات واقعی به عملکرد وزارت راه و شهرسازی کار مهمی است که در برنامه و اولویت‌های این دوره قرار دارد.

در ادامه این جلسه، ‌برخی از معاونان وزیر راه و شهرسازی از جمله شهریار افندی‌زاده، معاون حمل و نقل، داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، میعاد صالحی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سحر تاجبخش، رئیس سازمان هواشناسی و محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، گزارشی از روند فعالیت‌های مجموعه‌های تحت مسئولیت خود ارایه کردند.

در این نشست‌ رئیس بنیاد مسکن نیز ‌گزارشی از فعالیت‌های بنیاد مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها و بازسازی واحدهای مسکونی ارائه کرد.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ