3 میلیون خانوار انگلیسی قادر به گرم کردن خانه‌های خود نیستند

اقتصاد ایران: با فرارسیدن فصل سرما، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که حدود سه میلیون خانوار کم درآمد انگلیسی قادر به گرم کردن خانه‌های خود و تهیه غذا و لباس گرم نیستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه سرمای شدید سراسر بریتانیا را فرامی‌گیرد، یک تحقیق جدید نشان داده که بیش از سه میلیون خانوار کم درآمد انگلیسی قادر به گرم کردن خانه‌های خود نیستند.

روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» در این خصوص گزارش داد آژانس سلامت و امنیت انگلیس با صدور هشدار هوای سرد به قشر آسیب‌‌پذیر انگلیس توصیه کرده که خانه‌های خود را حداقل تا دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم و لباس‌های بیشتری تن کنند و برای محافظت از خود در مقابل کاهش دما، غذای گرم و داغ مصرف کنند.

با این حال، طبق تحلیل‌های بنیاد «جوزف رونتری»، حدود ۷۱۰ هزار خانوار انگلیسی قادر به پیروی از دستورالعمل‌های مذکور نیستند زیرا آن‌ها قدرت خرید لباس گرم، سیستم‌های گرمایشی و غذای گرم را ندارند.

طبق تحقیقات انجام گرفته، یک پنجم از خانوارهای کم درآمد که حدود دو و نیم میلیون نفر می‌شوند، فاقد سیستم گرمایشی و غذای گرم هستند.

بررسی چهار هزار و ۲۵۱ نفر از ۴۰ درصد از قشر کم درآمد انگلیس نشان می‌دهد که حدود ۴.۳ میلیون نفر قبل از فرارسیدن سرما، هزینه‌های خود را برای گرم کردن خانه‌هایشان محدود می‌کنند.

طبق گزارش ایندیپندنت، این بررسی در بازه زمانی ۳۱ اکتبر تا ۲۵ نوامبر انجام گرفته و نشان می‌دهد که بیش از هفت میلیون خانوار انگلیسی از ماه ژوئن حداقل یکی از وسایل ضروری فصل سرما را نداشته‌اند. 

این سازمان تغییر اجتماعی همچنین در بررسی‌های خود دریافته که بسیاری از خانوارهای انگلیسی، پرداخت قبوض خود را به تأخیر انداخته‌اند و به طور میانگین یک هزار و ۶۰۰ پوند بدهکار هستند.

از طرف دیگر، طبق این تحقیقات، حدود ۲.۴ میلیون خانوار انگلیسی تاکنون مجبور به قرض گرفتن یا استفاده از کارت اعتبار خود برای پرداخت قبوض خود شده‌اند.

طبق گزارش این رسانه انگلیسی، سرد شدن هوا به این مفهوم است که خانوارهای انگلیسی با تصمیم مهمی روبرو می‌شوند که آیا بدهی بیشتری بپذیرند تا خانه خود را تا سطح توصیه شده توسط متخصصان بهداشت گرم کنند یا خیر.

این تحقیقات نشان می‌دهد که سطح امنیت اجتماعی اساسی مردم انگلیسی به طرز قابل تأسفی پایین‌‌تر از چیزی است که به آن‌ها اجازه دهد بتوانند لوازم ضروری خود را تهیه کنند.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ