صبح خاطره برادران شهید محمدزاده در بیجار برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار گفت: صبح خاطره برادران شهید محمد زاده به همت حوزه هنری در یاسوکند بیجار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدعبدالرضا خضری در نشست با خبرنگاران  با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: در ادامه ویژه برنامه‌های گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، روز پنجشنبه صبح خاطره دو برادر شهید شهر حسن آباد یاسوکند" غیبعلی و حمزه علی محمد زاده" در محل سالن اجتماعات شهید فهمیده این شهر با حضور خانواده این دو شهید، همرزمان و مردم ولایت مدار یاسوکند برگزار می‌شود. 

وی افزود: شهید غیبعلی محمدزاده با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه پاسداران به عضویت سپاه در آمده و در سال ۱۳۶۱ در منطقه هزارکانیان در نبرد با گروهای ضد انقلاب در سن ۲۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

خضری خاطرنشان کرد: پس از شهادت این شهید والا مقام برادر کوچکتر شهید حمزه‌علی در حالیکه ۱۵ سال بیشتر نداشت ادامه دهنده راه برادر شد و پس از حضور در جبهه‌های جنگ و ۵ سال پس از شهادت برادر شهیدش در حالیکه تازه رخت دامادی بر تن کرده بود در عملیاتی والفجر ۱۰ در منطقه چناره عراق و در سن ۲۰ سالگی به دیگر برادر شهیدش پیوست. 

رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار با قدردانی از بخشداری یاسوکند، سپاه پاسداران شهرستان، اداره آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهی انتظامی شهرستان بیجار در همراهی و مشارکت در برگزاری این صبح خاطره گفت: در این مراسم 4 نفر از همرزمان و دوستان این دو شهید والا مقام ایوب کاکایی، نادر  مختارزاده،‌ حاج محسن میرزایی و حاج اوسط گل‌محمدی خاطراتی از این دو شهید را بازگویی کرده و درا دامه از خانواده معظم این دو شهید با حضور مسئولین قدردانی بعمل می آید. 

وی با دعوت از تمامی علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم معنوی و با شکوه با تأکید بر ضرورت بازگویی رشادت فرزندان این مرز و بوم گفت: امنیت و پیشرفت امروز کشور مرهون خون شهدایی است که در راه حفظ این آب وخاک و برپا داشتن پرچم عزت و سرافرازی قدم در مسیر ایثار و از خود گذشتگی نهادند و با تقدیم خون مطهرشان شکوه و عظمت امروز ایران اسلامی را به ارمغان آوردند و پاسداری از این تلاش و از خودگذشتگی وظیفه تک تک ما ایرانیان است. 

حسن آباد یاسوکند دومین شهر بزرگ شهرستان بیجار محسوب می‌شود که در ۷۰ کیلومتری شهر بیجار واقع شده است و تاکنون ۷۶ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ