تذکر نماینده مجلس به وزیر برای اجرای طرح «ته لنجی»

اقتصاد ایران: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: باتوجه به لزوم نهایی شدن آیین‌نامه شیوه‌نامه ته لنجی، در این زمینه به وزیر کشور تذکر داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اگر دولت‌ها به وظایف خود عمل می‌کردند مردم دو روستای هلیله و بندرگاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۵۰ سال بلاتکلیف نبودند، مردم خارگ این حافظان صادرات نفت کشور از سند مالکیت خانه مسکونی خود محروم نبودند و از ضعف آبرسانی، برق‌رسانی و نبود وسیله حمل و نقل مسافری و کمبود زیر ساخت‌های درمان رنج نمی‌بردند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به بلاتکلیفی دوساله شناور‌های صید صنعتی، افزود: این شناور‌ها در این مدت متوقف هستند و با وجود نظر مساعد رئیس جمهور و رئیس مجلس به بلاتکلیفی آن‌ها پایان داده نمی‌شود.

وی بیکاری نیرو‌های متخصص و بومی و استفاده نشدن از آن‌ها در ظرفیت‌های مختلف استان بوشهر به‌ویژه در صنایع پارس جنوبی را مورد اشاره قرار داد و گفت: منابع حاصل از مسئولیت‌های اجتماعی نفت، گاز و پتروشیمی باید عادلانه در استان توزیع شود.

جمیری اعلام کرد: توسعه زیرساخت‌های بنادر شمالی استان و تکمیل طرح آب‌شیرین‌کن، طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم، تکمیل جاده‌های مواصلاتی و حل مشکل طرح فاضلاب عالیشهر ضروری است.

وی با تاکید بر نهایی شدن آیین‌نامه شیوه‌نامه ته لنجی گفت: در این زمینه به وزیر کشور تذکر داده شد.

وی تاکید کرد: توجه به ارتقا سطح زندگی فرهنگیان و ایجاد جاذبه برای ورود انسان‌های با استعداد و با انگیزه به آموزش و پرورش، با توسعه دانشگاه فرهنگیان فراهم می‌شود که این مهم باید اجرایی شود.

پایان پیام/ع

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ