پلمپ واحدهای اخلال‌گر در نظم بازار بجنورد

اقتصاد ایران: دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان‌شمالی گفت: تعدادی از عوامل اصلی ایجاد اخلال در نظم بازار بجنورد دستگیر و برخی واحدها نیز پلمب شد.

سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل اصلی ایجاد اختلال در نظم بازار بجنورد خبر داد، اظهارکرد: این افراد با فعالیت در فضای مجازی و یا حقیقی از طریق ترغیب، تشویق و یا تهدید و ارعاب اصناف، سعی در ایجاد اعتصاب سراسری و به تعطیلی کشاندن واحدهای صنفی می کردند.

وی با اشاره به پلمپ تعدادی از واحدهای صنفی که در این حوزه فعالیت های مجرمانه داشتند و با دشمنان همسویی و همراهی می کردند، به کسانی که بخواهند در این مسیر گام بردارند و آب به آسیاب دشمنان بریزند؛ هشدار داد.

این مقام قضایی با بیان سوابق جرائم و تخلفات  برخی از این افراد در انجام فعالیت های مشابه در گذشته تصریح کرد: بارها به این افراد تذکر و هشدارهای لازم ارائه شده بود ولی فایده و ثمره ای نداشت لذا  واحدهای صفی  این افراد پلمپ شد و طبعا از حیث اختلال در نظام اقتصادی نیز تحت پیگیرد قرار خواهند گرفت.

وی همچنین  به برخی تحرکات افراد فرصت طلب و سودجویی که تلاش می کنند با ایجاد و تقویت نگرانی های ذهنی در بین کسبه، وضعیت بازار را ناامن و آشفته نشان دهند نیز هشدار داد.

ایلالی با اشاره به شناسایی، رصد و پایش فعالیت های این عوامل خاطرنشان کرد: در نتیجه  تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی مدافعین امنیت، نظم و آرامش مناسبی در بازار حکم‌فرما است.

وی تأکید کرد:  کسبه و اصناف به هیچ وجه نگران تداوم فعالیت و کسب و کار خود نباشند.

پایان پیام/آ

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ