هرمزگان بهترین استان در عملکرد مجمع عالی بسیج است

اقتصاد ایران: معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: در چند استان از زمان آغاز مسؤولیتم تاکنون تردد کرده ام و هرمزگان بهترین استانی بود که در مجمع عالی بسیج، مباحث خوب و کاربردی بیان شد و کار هر کدام از کارگروهها به خوبی بیان شد و بخصوص برنامه ریزی های بسیج در زمینه خرما و اصلاح در شیوه های کاشت تا نگهداری و برداشت نخیلات و افزایش کیفیت محصولات تولیدی بسیار کاربردی و خوب بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ظهر امروز در مجمع عالی بسیج هرمزگان اظهار کرد: امام راحل در پیام سال ۶۶ به کنگره عظیم حج به حجاج می فرمایند که ای نشستگان به درگه خدا، ایستادگان در برابر دشمنان خدا را دعا کنید. این درخواست امام از حجاج بواسطه روزهایی بود که رزمندگان اسلام در برابر ارتش بعث می جنگیدند و آن دعای درخواست امام متعلق به امروز و برای شما بسیجیان نیز هست که در برابر دشمن در یک جنگ ترکیبی می جنگید و جهاد تبیین می کنید. 

وی عنوان داشت: در چند استان از زمان آغاز مسؤولیتم تاکنون تردد کرده ام و هرمزگان بهترین استانی بود که در مجمع عالی بسیج، مباحث خوب و کاربردی بیان شد و کار هر کدام از کارگروه‌ها به خوبی بیان شد و بخصوص برنامه ریزی های بسیج در زمینه خرما و اصلاح در شیوه های کاشت تا نگهداری و برداشت نخیلات و افزایش کیفیت محصولات تولیدی بسیار کاربردی و خوب بود. 

به گفته سردار معروفی، تحول آفرینی در زمینه مسائل تولیدی، ارتقای کیفیت بسته بندی و شبکه سازی در فرآیند فروش محصولات در داخل و خارج کشور یک ضرورت است تا بتوان کشاورزی را به صرفه و کشاورزان را توانمند سازیم. 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور در ارزیابی اقدامات فرهنگی صورت گرفته در مجمع عالی بسیج هرمزگان بر ضرورت توجه به نماد سازی، گفتمان سازی، فرهنگ سازی، شبکه سازی و جریان سازی در اقدامات فرهنگی تأکید و خاطرنشان کرد: کار فرهنگی شایسته باید موج ایجاد کند تا بتواند اثربخش باشد. 

وی ادامه داد: در دولت قبل تصور بر این بود که سپاه مقابل اقتصاد آزاد و توسعه پتروشیمی و توسعه مناطق آزاد قرار دارد اما ما تأکید کردیم که ما مخالفتی با توسعه نداریم اما معیشت امروز مردم در گروی توجه به اقتصاد مقاومتی است چون پروژه های کلان دیر به ثمر می رسد و مردم در این مدت برای تأمین معاش خود گرفتار می مانند. 

سردار معروفی، توجه به اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را به منظور حفظ سفره مردم ضروری دانست و گفت: راه تولید قدرت، از رهگذر اقتصاد مقاومتی می گذرد. 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در بخش دیگری از اظهارات خود، اندیشه سازی و تولید فکر را یک اولویت برای مجامع بسیج عنوان و در اختیار داشتن اطلاعات کامل اقتصادی و تکمیل بانک اطلاعاتی، تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای اقتصادی را برای اندیشه ورزی ضروری خواند و عنوان کرد: برنامه ریزی دقیق برای به ثمر رسیدن برنامه ها و بازخوردگیری از اقدامات بسیار با اهمیت است و مجامع باید بدانند که تافته جدابافته نیستند و بسیج رقیب هیچ بخشی نیست و در عمل تسهیل گر اقدامات مسؤولان است تا مشکلات مردم حل و رفع شود. 

وی گفت: ما در خدمات دهی نه نگاه سیاسی و نه نگاه قومی و نه نگاه مذهبی داریم بلکه نگاه انسانی داریم و جانمان را فدای ملت ایران و ولایت می کنیم. 

پایان پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ