دانشجویان موتور محرک کشور محسوب می‌شوند/ ایران قوی با دستان توانمند دانشجویان غیرتمند رقم خواهد خورد

اقتصاد ایران: جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بدون تردید دانشجویان موتور محرک کشور محسوب می‌شوند و با توجه به اینکه امروز دشمنان در جنگ ترکیبی تهدیدات در حوزه‌های مختلفی را علیه انقلاب و ملت اعمال می‌کند طبیعتاً دانشگاهیان و دانشجویان رسالت مهمی در این راستا دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عسگری امروز در جمع دانشجویان شرکت‌کننده در کارگاه بوم توانا اظهار داشت: حضور در جمع دانشجویان مؤمن و انقلابی یک افتخار بزرگ است چراکه این عزیزان امروز با در دست‌ داشتن بیرق جهاد علمی و فرهنگی امروز بزرگترین مجاهدت را انجام می‌دهند و در راستای استقلال کشور گام برمی‌دارند و از این جهت گام‌ها و اقدامات آنها قابل تقدیر و ستودنی است.

وی افزود: بدون تردید دانشجویان موتور محرک کشور محسوب می‌شوند و با توجه به اینکه امروز دشمنان در جنگ ترکیبی تهدیدات در حوزه‌های مختلفی را علیه انقلاب و ملت اعمال می‌کند طبیعتاً دانشگاهیان و دانشجویان رسالت مهمی در این راستا دارند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی حرکت در مسیر پیشرفت دانش، فناوری و پژوهش را یکی از رسالت‌های مهم دانشجویان خواند و گفت: دانش یکی از محورهای مهم اقتدار است و دانشجویان تولیدکننده قدرت و اقتدار برای کشور هستند.

عسگری تأکید کرد: قطع وابستگی در همه حوزه‌ها و تحقق ایران قوی در همه بخش‌ها مهمترین اولویت دانشگاهیان است و امروز دشمنان به دنبال ایرانی وابسته و عقب‌مانده هستند و به همین جهت در مسیر تحقق ایران قوی توطئه انگیزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران قوی با دستان توانمند دانشجویان غیرتمند رقم خواهد خورد، افزود: امروز عامل ناامیدی دشمنان، دانشجویان و جوانان و نوجوانان غیرتمند هستند که با باور ما می‌توانیم قله‌های بلند پیشرفت را طی کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: کسب رتبه‌های برتر دانشجویان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی نشان از زنده‌بودن دانشجو و دانشگاه و وجود روحیه پرسش‌گری و مطالبه‌گری در جمع جوانان است و این روحیه باید روز به روز تقویت شود.

عسگری ادامه داد: درس گرفتن از مقاطع حساس تاریخی کشور و توجه به رهنمودهای امامین انقلاب راهکارهای برون‌رفت از مشکلات است و به برکت مجاهدت‌های شکل گرفته حماسه‌ها و دستاوردهای زیادی خلق شده که باید با خوبی تبیین شود و جهاد تبیین رسالت مهم دانشگاهیان است.

وی خاطرنشان کرد: روز دانشجو نماد استکبارستیزی و بصیرت دینی و انقلابی دانشجویان ایران عزیز است و بنده به سهم خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و خصوصاً شهدای دانشجو این اطمینان را می‌دهم ایران اسلامی و انقلابی با وجود جوانانی غیرتمند، متعهد، بصیر، دشمن‌شناس و پای کار انقلاب برای تحقق پیشرفت، بن‌بستی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است کارگاه بوم توانا با حضور جهادگران بسیج دانشجویی به مدت ۲ روز انجام شد که گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان مرکزی در رویدادی ۲ روزه اقدام به تهیه بوم توانا در خصوص مشکلات مرتبط با حوزه تخصصی خود در سطح استان کردند.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ