۱۶ آذر بیانگر ایستادگی قشر تحصیل‌کرده

اقتصاد ایران: مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان فارس گفت: به مناسبت ایام تسخیر لانه جاسوسی و روز دانشجو، از هفتم آبان ماه تا ۱۶ آذر سلسله برنامه‌هایی تحت عنوان چله ایران سربلند در سراسر دانشگاههای استان اجرا گردید و قریب به هزار برنامه تا پایان هفته جاری برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های ۱۶ آذر در دانشگاه‌های این استان اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نهاد دانشگاه در ایران جایگاه رفیعی پیدا کرد، در واقع نظر حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بنیان گذار انقلاب اسلامی نقش آفرینی بیش از پیش دانشگاه در معادلات سیاسی اجتماعی فرهنگی ، اقتصادی... بود.

وی افزود: ایشان معتقد به پیش برندگی جامعه توسط دانشگاه بودند به طوری که دانشگاه را مبدا همه تحولات دانستند و آن را یک گرانیگاه راهبردی در جغرافیای آینده انقلاب اسلامی می‌دانستند.

مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان فارس گفت: از همان ابتدا دشمن هم که اهمیت دانشگاه و دانشجو را در ایران بعد از رهایی از چنگال استبداد و استکبار متوجه شده بود، همه زمان و با تمام توان خود، سعی در ضربه زدن به دانشگاه داشته است، به نظر می رسد چند سالی است راهبرد دشمن تحریف و به انحراف کشاندن هویت دانشجویی است، چرا که این نسل از دانشجویان متعهد ایرانی به طور قطع با بصیرت خود بیش از پیش هیمنه پوشالی استکبار را در هم خواهند کوبید.

وی بیان کرد: ۱۶ آذرماه امسال که همچون گذشته یادآور ایستادگی قشر تحصیل کرده و دانشگاهی این مملکت در مقابل زیاده خواهی های استکبارگران است ،اهمیت دو چندانی پیدا کرده است چرا که دشمن در چند ماه اخیر تلاش کرد نسل دانشجویی امروز ایران را افرادی خارج از منطق گفتگو به دنیا معرفی کند، در صورتی که قطعاً همین دانشجویانی که تا حدی فریب دشمن را خوردند هم در وقت نیاز، اولین ضربه مهلک را با علم و ایمان خود بر دشمن وارد خواهند کرد.

مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: بسیج دانشجویی از بدو تشکیل تا کنون، به عنوان یک تشکل دلداده به انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای سالم آزاد اندیشی می‌کند.

وی افزود: لازم به ذکر است به مناسبت ایام تسخیر لانه جاسوسی و روز دانشجو، از هفتم آبان ماه تا ۱۶ آذر سلسله برنامه هایی تحت عنوان چله ایران سربلند در سراسر دانشگاه‌های استان اجرا شد قریب به هزار برنامه تا پایان هفته جاری برگزار می شود، اهم برنامه‌های این هفته به مناسبت ۱۶ آذر ماه سالروز بزرگداشت مقام دانشجو می توان برگزاری بیش از ۳۰ همایش ایران سربلند با حضور سخنرانان مطرح کشوری و استانی در دانشگاههای محوری شهر شیراز و شهرستانهای استان خواهد بود. 

مدیر گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: همچنین این هفته دانشجویان بسیجی در سراسر استان فارس میزبان تریبون‌های نماز جمعه خواهند بود، از دیگر عناوین برنامه‌ها می توان به برگزاری تریبون آزاد با حضور استاندار و مسئولین استانی در مناطق کم برخوردار شیراز، اردوهای راهیان پیشرفت و... اشاره کرد.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ