نماینده مجلس پای درد و دل دانشجویان کرجی نشست/ عباسی: دانشجویان انعکاس دهنده افکار مردم هستند

اقتصاد ایران: نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان به نوعی نماینده و انعکاس دهنده افکار مردم هستند و می‌توانند نظرات را منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی، در پایان جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن روز دانشجو با بیان اینکه دانشجویان سوالات متعددی را مطرح کردند، به خبرنگار فارس، گفت: دانشجویان مسائل و مشکلاتی که در رابطه با موضوعات یا مشکلات کشور بود را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان با صراحت و با دغدغه‌ای که دارند مشکلات را بیان می‌کنند، افزود: امیدوارم این جمع‌ها و جلسات پرسش و پاسخ ادامه داشته باشد به این دلیل که تبادل نظرو افکار به وجود می‌آید. در این میان بسیاری از مشکلات مطرح و شرایط برای رفع معضل فراهم خواهد شد از طرفی با نوع نگرش نسل جدید در بدنه دانشگاه‌ها نیز بیش از گذشته آشنا خواهیم شد.

عباسی با بیان اینکه دانشجویان به نوعی نماینده و انعکاس دهنده افکار مردم هستند و می‌توانند نظرات را منتقل کنند، ادامه داد: اگر ایراد، پیشنهادی یا انتقادی هست باید توسط دانشجویان و این قشر مطرح شود؛ اگر موضوعی وجود دارد که باید به جامعه منتقل کنیم دانشجو بهترین فرد انتقال دهنده موضوعات است‌.

این مقام مسؤول در خصوص این موضوع که این جلسات با مسئولین مختلف استمرار داشته باشد، گفت: واسطه میان دانشجو و مسؤول باید به حداقل برسد تا دانشجو بتواند بدون واسطه سوال را مطرح کند و بدون واسطه جواب آن را دریافت کند.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ