۷ هزار خانوار در ایلام از سهمیه نفت سفید استفاده می‌کنند

اقتصاد ایران: معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: تعداد ۷ هزار خانوار داریم که از طریق زیرساخت‌های بانکی سهمیه کارت نفت سفید آنها شارژ شده و هم اکنون همه سوخت مورد نیاز را دریافت و به بطور مستمر این رویه ادامه خواهد داشت.

پرویز ایدون صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: علت عدم عرضه بنزین سوپر در جایگاه های سوخت ایلام یک مسئله سراسری بوده که به محض رفع مشکل توزیع دوباره آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: بنزین یورو ۴ بیشتر برای کلانشهرها و استان‌های که آلودگی آنها بالا بوده مورد استفاده قرار می گیرد که خوشبختانه در استان ایلام آلودگی هوا زیاد نیست.

معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام افزود: تعداد ۷ هزار خانوار داریم که از طریق زیرساخت‌های بانکی سهمیه کارت نفت سفید آنها شارژ شده و هم اکنون همه سوخت مورد نیاز را دریافت و به بطور مستمر این رویه ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: سهمیه سوخت عشایرنشینان که از طریق اداره امور عشایری ثبت نام شده‌اند ضمن دریافت اطلاعات آنها سوخت در اختیارشان قرار گرفته است.

ایدون تصریح کرد: برای فصل زمستان در جهت افت فشار گاز پیش بینی هایی شده که واحدهای پر مصرف صنعتی، پتروشیمی، کارخانه سیمان و . . . که از گاز شهری استفاده می کنند به اندازه مصرف گاز تخصیص داده شده و الان ذخیره کرده‌اند تا در صورت نیاز جایگزین شود.

وی در ادامه توضیح داد: انبارهای ایلام و دره شهر دارای ذخایر سوخت کافی بوده و هیچگونه کمبودی در این زمینه نیست.

معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام در پایان خاطرنشان کرد: تمام همکاران بطور مستمر پای کار بوده و از همشهریان انتظار داریم که نسبت به رعایت مصرف الگوی بهینه در فرآورده های سوختی و انرژی اقدام کنند تا مسئله‌ای رخ ندهد.

پایان پیام/ع

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ