افزایش بیش از ۹۵ درصدی اعضای صندوق هنر

اقتصاد ایران: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حمایت از اصحاب رسانه گفت: پیش از آغاز به کار دولت حدود ۴۰ هزار نفر عضو صندوق اعتباری هنر بودند که این رقم در حال حاضر به بیش از ۷۹ هزار نفر ارتقاء‌ یافته است.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سیدمحمود اسلامی، در این نشست که در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز و با حضور جمعی از مدیران شهرستانی و ستادی و همچنین همکاران اداره کل برگزار شد، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار دولت سیزدهم اقداماتی را در حوزه های مختلف ازجمله معیشت و حقوق کارمندان انجام داده و 35 درصد افزایش حقوق را اعمال کرده است و بر اعمال 15 درصد دیگر نیز اهتمام جدی دارد.

وی همچنین با اشاره به حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب فرهنگ و هنر، افزود: در پیش از آغاز به کار دولت حدود 40 هزار نفر عضو صندوق اعتباری هنر بودند که این رقم در حال حاضر به بیش از 79 هزار نفر ارتقاء‌ یافته و فرآیند عضویت در این صندوق نیز تسهیل شده است.

اسلامی گفت: از طرح‌های فاخر و جشنواره‌های شاخص شهرستانی حمایت خواهیم کرد تا به صورت شایسته‌ای برگزار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور ادامه داد: بر اساس مصوبات این سفرها اعتبار مصوب استان ها به طور مستمر پیگیری می‌شود و با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبارات مقبره‌الشعرا نیز در حال پیگیری است و صبح امروز جلسه‌ای در این راستا با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز برگزار کردیم.

اسلامی همچنین گفت: پروژه تالار مرکزی تبریز نیز جزو بازدیدهای سفر امروز بود که گزارش آن را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت ارائه دستور ارائه خواهیم داد.

در این نشست چند تن از نمایندگان مناطق شهرستان‌ها و روسای ستادی اداره کل به ارائه برخی مسائل مرتبط اداری در حوزه فرهنگ و هنر پرداختند و در ادامه از کارمندان بازنشسته اداره کل تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ