تامین انرژی برق بخش صنعت یک مطالبه عمومی در آذربایجان‌شرقی است/ تراکتور رکورد تولید 40 ساله را شکست

اقتصاد ایران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان‌شرقی از دیرباز یک استان صنعتی و تجاری است، گفت: در تامین زیرساخت ها به ویژه در تامین انرژی برق در استان مشکل داریم که این موضوع را به عنوان یک مطالبه عمومی در استان پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان امروز در همایش پدافند غیرعامل که در شرکت تراکتورسازی ایران برگزار شد، با بیان این که پدافند غیرعامل موضوعی مهم، پیچیده و تاثیرگذار است، اظهار کرد: ایجاد هماهنگی بیشتر برای رفع موانع و تسهیل امور مختلف کسب و کارها به نوعی پدافند غیرعامل محسوب می شود که در این زمینه باید با اتخاذ تدابیر پدافند غیرعامل از داشته هایمان حفاظت کنیم تا داشته هایمان بیش از گذشته پایدار و قوی شوند.

وی با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید افزود: اگر با حذف نگرش ها و بخش‌های جزیره ای یک زنجیره واحد ایجاد کنیم و بتوانیم به مفهوم واقعی از بخش خصوصی و مولد کشور حمایت کنیم می‌توانیم شاهد یک جهش اقتصادی بزرگ در کشور باشیم.

پرنیان با بیان این که شرکت تراکتورسازی به عنوان یک نماد هویتی در صنعت کشور به ویژه استان آذربایجان شرقی محسوب می شود، گفت: شرکت تراکتورسازی ایران امسال با همت مدیران، متخصصان، کارگران و زحمتکشان این مجموعه در حوزه های تولید، تنوع فروش، واگذاری تراکتور به کشاورزان، صادرات و حتی در تکمیل زنجیره تولید رکورد ۴۰ ساله را شکسته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان‌شرقی از دیرباز یک استان صنعتی و تجاری است، تاکید کرد: در تامین زیرساخت ها به ویژه در تامین انرژی برق در استان مشکل داریم که این موضوع را به عنوان یک مطالبه عمومی در استان پیگیری می کنیم.

پرنیان با بیان این که مهندسی ساخت و تعمیق ساخت داخل در کشور نهادینه شده است، گفت: در ۱۱ ماه گذشته بیش از دو هزار و ۲۰۰ مجوز سرمایه گذاری در استان صادر شده است.

وی افزود: با حمایت استاندار آذربایجان شرقی و تیم اقتصادی استان در زمینه واحدهای به بهره برداری رسیده رتبه سوم و در توسعه واحدهای صنعتی رتبه دوم را دادیم.

در پایان این همایش از خانواده شهید مدافع حرم ذاکر حیدری تجلیل شد. 

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ