تجلیل امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی از تکواندوکار میانه‌ای/ مدال طلای ابدی میرهاشم

اقتصاد ایران: امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی از اقدام تکواندوکار این استان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در صد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان از میرهاشم حسینی به پاس روحیه پهلوانی و خودداری از رویایی با حریف رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به دست نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی تجلیل شده و لوحی با امضای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم و عابدین خرم بابت این اقدام ارزشمند وی اهدا شد.

متن لوح به شرح زیر است:
دفاع از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از تجاوزگری‌های رژیم غاصب صهیونیستی، سیاست قطعی و اصولی جمهوری اسلامی ایران است که ریشه در آموزه‌های اسلام و انقلاب و آرمان عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی دارد.
انصراف ورزشکاران و قهرمانان غیور کشورمان از مسابقه با نمایندگان این رژیم اشغال‌گر، جلوه‌ای از این سیاست اصولی و تجلی روح غیرت و جوانمردی و در واقع یک پیروزی اخلاقی در صحنه‌های ورزشی است.
اینجانبان با قدردانی از اقدام ارزشمند جناب‌عالی در مسابقات قهرمانی جهان که با عدم حضور در میدان مسابقه با نماینده رژیم صهیونیستی، ندای حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندید، صمیمانه قدردانی می‌کنم و سلامتی و دوام توفیقات شما را در عرصه قهرمانی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

به گزارش فارس، میرهاشم حسینی در مسابقات جهانی مکزیک در حمایت ار مردم مظلوم فلسطین، از رویارویی با حریف رژیم اشغالگر قدس امتناع ورزید. میرهاشم یکی از پرافتخارترین تکواندوکاران کشور بوده و سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی، آسیایی، بازی‌های آسیایی و تورنمنت‌های مختلف بین‌المللی را دارد.

پایان پیام/ع

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ