تعمیرگاه تخصصی خودروهای خارجی تهران/ایران اتو ریپیر

اقتصاد ایران: اکثر افرادی که خودروهای خارجی دارند، به دلیل وارداتی‌بودن آن‌ها و نبود نمایندگی‌های رسمی در ایران، معمولاً هنگام تعمیر دچار مشکل می‌شوند، بنابراین صاحبان خودروهای خارجی همواره به‌دنبال تعمیرگاه‌های تخصصی هستند.

تعمیرات خودروهای خارجی نیازمند تجربه و تخصص بالایی است و نمی‌توان در این زمینه به هر تعمیرکاری اعتماد کرد. با توجه به این شرایط، وجود مراکز معتبری مانند تعمیرگاه خودرو در تهران به نام ایران اتو ریپیر، سبب شده‌ است تا بتوان با افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه ارتباط برقرار کرد و با خیالی راحت خودروی خود را برای تعمیر دراختیار آنان قرار داد. حساسیت بالای این خودروها باعث شده‌ است که فقط برخی از تعمیرکاران که مهارت و تجربه بالایی در این زمینه دارند، بتوانند تعمیر آن را انجام دهند. این مجموعه مرجعی مطمئن به‌عنوان تعمیرگاه هیوندای، تعمیرگاه کیا و تعمیرگاه لکسوس نیز محسوب می‌شود.

آدرس سایت تعمیرگاه ایران اتو ریپیر

https://iranreno.com

ویژگی‌های تعمیرگاه‌های تخصصی خودروهای خارجی

خودروهای خارجی به دلیل تفاوت ساختاری، تجهیزات و امکاناتی که نسبت به خودروهای ایرانی دارند، از حساسیت بالایی برخوردارند و باید توسط افراد ماهر و باتجربه تعمیر شوند. مهم‌ترین ویژگی‌ای که تعمیرگاه خودرو در تهران باید داشته باشد، داشتن تیم حرفه‌ای و متخصص است. برخی دیگر از ویژگی‌های این تعمیرگاه به شرح زیر است:

  1. فضای مناسب

هرچه فضای تعمیرگاه خودرو در تهران بزرگ‌تر باشد، کار برای تیم حرفه‌ای آن مجموعه راحت‌تر می‌شود. همچنین در هنگام نیاز، این تیم می‌توانند با وجود فضای بزرگ و مناسب، به‌صورت چندنفره، نقص خودرو را بررسی و آن را برطرف کنند.

  1. کیفیت بالای قطعات و تجهیزات

همان‌طور که اشاره شد، به دلیل حساسیت بالای خودروهای خارجی، لازم است که حتماً از قطعات و تجهیزات باکیفیت استفاده شود، بنابراین لازم است قطعاتی که هنگام تعمیر خودرو در تعمیرگاه خودرو در تهران استفاده می‌شوند، مطابق استاندارد باشند. هرچه این قطعات و تجهیزات کیفیت بالاتری داشته باشند، به‌نسبت آن نتیجۀ کار نیز مطلوب‌تر خواهد بود.

  1. خدمات کامل

تعمیرگاه خودرو در تهران علاوه‌بر تعمیر، عیب‌یابی یا رفع خطرات احتمالی خودرو، تمام خدماتی که مالکان خودرو به آن نیاز دارند را پوشش می‌دهد. به‌عنوان‌ مثال، در صورت نیاز به لاستیک، می‌توانند در این تعمیرگاه‌های تخصصی قطعات اصلی موردنیاز خود را پیدا کنند و به‌طورکلی می‌توانند کامل‌ترین سرویس‌ها را در این تعمیرگاه‌ها بیابند.

  1. قیمت مناسب خدمات

تعمیرکارانی که در تعمیرگاه هیوندای، تعمیرگاه کیا، تعمیرگاه لکسوس و دیگر تعمیرگاه‌ها مشغول‌اند، نسبت به خودرویی که روی آن کار می‌کنند از تجربه و مهارت‌هایی برخوردارند که این موضوع در کاهش هزینۀ خدمات خودرو نیز مؤثر است. به‌عبارت‌ دیگر این تعمیرکاران با بررسی این خودروها و تجربه‌هایی که در این زمینه دارند، به‌درستی نقص قطعۀ موردنظر را تشخیص می‌دهند و به سرویس آن قطعه می‌پردازند. همچنین تعمیرکاران تخصصی به دلیل این‌که در کار خود ماهر هستند، با تعمیر صحیح، از بروز دوبارۀ آن نقص جلوگیری می‌کنند که این موضوع در کاهش هزینه‌های خودرو تأثیرگذار است.

  1. خدمات پس از فروش

این تعمیرگاه‌ها معمولاً برای اثبات کار خود دارای خدمات پس از فروش هستند که این موضوع به اعتبار کار آن‌ها می‌افزاید. همچنین اگر افراد در موعد مقرر به مشکل برخوردند، می‌توانند از خدمات تعمیرگاه خودرو در تهران استفاده کنند و بدون پرداخت هزینۀ اضافی، مشکل خودروی خود را برطرف کنند.

  1. پرسنل آموزش‌دیده

از ویژگی‌های مهم تعمیرگاه خودرو در تهران می‌توان به این موضوع اشاره کرد که معمولاً پرسنل این تعمیرگاه‌های تخصصی، به دو گروه دسته‌بندی می‌شوند؛ گروه اول تعمیرکارانی باتجربه، کاربلد و ماهر هستند که به تعمیر و رفع مشکل خودرو می‌پردازند و گروه دوم نظارت‌گر هستند که این موضوع به افزایش اعتبار و قدرتمند شدن تعمیرگاه می‌افزاید. وظیفۀ گروه نظارت‌گر این است که وقتی شخصی کارش را به‌درستی انجام نمی‌دهد، این پرسنل به او اخطار و تذکر می‌دهند و خودرو دوباره بررسی می‌شود تا به‌طور کامل تعمیر شود. علاوه‌براین موضوع، وجود این افراد متبحر باعث می‌شود تا با حداقل زمان ممکن، مشکلات خودرو به‌صورت دقیق بررسی و حل شود.

خدمات تعمیرگاه‌های تخصصی

تعمیرگاه‌های تخصصی خودروهای خارجی یا همان وارداتی، باید تمامی خدمات مهم و ضروری را به مشتریان خود ارائه کنند. البته تعمیر و سرویس این خودروها کار هرکسی نیست و بهتر است به تعمیرگاه‌های معتبر مراجعه شود تا افراد کاربلد و باتجربه به تعمیر و سرویس خودروها بپردازند. خودروهای خارجی مانند سایر خودروها نیاز به سرویس ماهانه دارند که ساده‌ترین خدمات در این سرویس ماهانه، تعویض روغن و تنظیم باد است. اما به‌غیر از این موارد، خدمات تخصصی مهمی در تعمیرگاه خودرو در تهران وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  • صافکاری و نقاشی خودرو

به کارهای اصلاحی بدنۀ خودرو، صافکاری می‌گویند. در تعمیرگاه‌ها صافکاران متکی‌بر مهارت و تجربه‌هایی که به‌دست آورده‌اند و با استفاده از ابزارهای مخصوص و مناسب، اقدام به صافکاری خودروها می‌کنند. صافکاران در اولین مرحله اقدام به درآوردن فرورفتگی‌های بدنۀ خودرو می‌کنند. همچنین اگر فرورفتگی سطحی باشد، صافکار ماهر می‌تواند آن را بدون آسیب‌زدن به رنگ خودرو انجام دهد. اما در فرورفتگی‌های عمیق ضروری است که با رنگ مخصوص آن، به تعمیر و صاف‌کردن پرداخته شود.

بعد از انجام کار صافکاری، نواحی‌ای که رنگ آن ازبین رفته‌اند، باید نقاشی شود و رنگ‌زدن آن توسط تعمیرکارانی که در این حوزه تخصص دارند انجام شود. شایان ذکر است که رنگ‌های مخصوصی برای خودروهای خارجی استفاده می‌شود و به همین جهت بسیار مهم است که این فرایند توسط متخصصان این زمینه انجام شود. بعد از رنگ‌زدن خودرو، باید پولیش‌کاری آن انجام شود. پولیش برای خط‌وخش‌های روی بدنۀ خودرو و یکدست شدن رنگ بدنۀ آن مؤثر است.

  • تعمیر موتور و سیستم برقی

یکی دیگر از خدماتی که توسط تعمیرگاه خودرو در تهران انجام می‌شود، تعمیر موتور است. هنگام خرابی موتور این نوع خودروها ضروری است که حتماً به تعمیرکاران باتجربه و ماهر اقدام شود. ازآنجایی‌که سیستم برقی خودروهای خارجی از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار هستند، لازم است به تعمیرگاه تخصصی مراجعه شود تا از آسیب‌دیدگی بقیه قطعه‌های خودرو جلوگیری شود.

  • جلوبندی‌سازی

جلوبندی‌سازی شامل خدماتی مانند تعویض توپی‌ها، کمک‌فنرها، تعمیر سیستم تعلیق و موارد دیگری است، بنابراین تعمیرکاران باید با قطعات خودرو آشنایی کامل داشته باشند و با تخصص خود به تعمیر جلوبندی خودرو بپردازند.

علاوه بر این موارد، خدمات دیگری نیز وجود دارند که لازم است در این تعمیرگاه‌های تخصصی انجام شود. این خدمات شامل تست جعبه‌دنده، تست سیستم الکتریکی، بررسی چراغ‌ها، بررسی سیستم سرمایشی_گرمایشی و تهویه، انجام تیونینگ، تعمیرات انواع سپرها، تعویض و بررسی رینگ و تعمیر آینه‌بغل خودرو می‌شود.

خدمات سرویس دوره‌ای خودروها چیست؟

این سرویس‌ها برای بالابردن طول عمر مفید خودروها و کاهش هزینه‌های نگه‌داری آن انجام می‌شود و ضروری است در فاصلۀ زمانی معینی صورت گیرد. البته این فواصل زمانی به عواملی نظیر سال تولید، مدل خودرو، کارکرد و تعداد کیلومتر، شرایط محیطی و شرایط رانندگی بستگی دارد. تعمیرکاران در تعمیرگاه خودرو در تهران، برای سرویس دوره‌ای، ابتدا خودرو را عیب‌یابی می‌کنند و سپس به تعویض و تعمیر موارد موردنیاز می‌پردازد. خدمات سرویس دوره‌ای شامل موارد زیر می‌شود:

  • تعویض روغن‌موتور و روغن ترمز؛

  • تعویض روغن جعبه‌دنده و روغن هیدرولیک؛

  • عیب‌یابی دیسک و صفحه؛

  • بررسی و تعویض لنت‌ها؛

  • چک‌کردن مایع خنک‌کننده و بررسی شلنگ آن؛

  • گریس‌کاری قطعات دارای اصطکاک؛

  • چک‌کردن صندلی‌ها و وضعیت جلوبندی خودرو؛

  • عوض‌کردن فیلتر روغن‌ها و مایعات خودرو؛

  • کنترل سیستم الکتریکی خودرو؛

  • بررسی لاستیک‌ها.

سخن پایانی

معمولاً در ایران نمایندگی‌های رسمی خودروهای خارجی وجود ندارد و ضروری است که برای تعمیرات خودرو، به تعمیرگاه‌های تخصصی خودروهای خارجی مراجعه شود. خودروهای خارجی دارای پیچیدگی‌ها و قطعات خاصی هستند که می‌توان توسط تعمیرگاه خودرو در تهران به تعمیر و تعویض موارد موردنیاز پرداخت. در این تعمیرگاه‌ها امکان سرویس‌های دوره‌ای خودرو وجود دارد و تعویض قطعات موردنیاز خودرو و جایگزین‌کردن آن‌ها با قطعات نو، در این تعمیرگاه‌ها انجام می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ